اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

استخدام هکر برای دسترسی به کیف پول های بیت کوین

در حالی که دارندگان ارزهای دیجیتال در حال جابجایی ارزهای دیجیتال خود برای ایمن سازی کیف پول های سخت افزاری هستند ، سازمان مالیاتی آمریکا (IRS) به دنبال انجام اقداماتی برای دسترسی به کیف پول های دیجیتال است.

استخدام هکر برای دسترسی به کیف پول های بیت کوین


طی هفته های اخیر خبر هایی مبنی بر دریافت مالیات از مبادلات ارز های دیجیتال و دارایی های مربوط به آنها منتشر شد که تا حدودی نیز تاثیراتی بر قیمت ارز های دیجیتال به دنبال داشت. حالا در تازه ترین گزارش ها گفته میشود که سازمان مالیاتی آمریکا قصد دارد اقدام به استخدام هکر هایی کند تا بتوانند به محتویات کیف پول های دیجیتال دسترسی پیدا کنند.

در حالی که دارندگان ارزهای دیجیتال در حال جابجایی ارزهای دیجیتال خود برای ایمن سازی کیف پول های سخت افزاری هستند ، سازمان مالیاتی آمریکا (IRS) به دنبال انجام اقداماتی برای دسترسی به کیف پول های دیجیتال است.

بر اساس گزارشی از سوی وبسایت VICE ، بخش اجرای قانون آژانس دولتی جمع آوری مالیات ، پیمانکارانی را استخدام می کند که قادر به شکستن کیف پول های رمزنگاری هستند. اما این هکر ها فقط در شرایط خاصی اقدام به این کار می‌کنند و آن زمانی است که لازم باشد برای بررسی های مالیاتی و یا جرایم مالی و پولی اتفاق بیفتد.

مالیات

سندی که توسط بخش تحقیقات جنایی (CID) این سازمان ارسال شده است ، حاکی از آن است که عدم توانایی این سازمان در شکستن "معمای رمزنگاری" ردیابی حرکت پول ها و بازیابی آنها را به چالش می کشد آمده است :

عدم تمرکز و یا غیر متمرکز بودن ارزهای دیجیتال و و همچنین ناشناس بودن آنها ، محیطی را برای ذخیره و مبادله دارایی های با ارزش ، خارج از حوزه پیشین سازمان های انتظامی و نظارتی ، ایجاد کرده است. بخشی از این معمای رمزنگاری وجود دارد که همچنان از سازمان های مالیاتی و دولتی دور می ماند، میلیون ها دلار ، یا حتی میلیاردها دلار ،در کیف پول های ارز دیجیتال ذخیره شده است.

بیت کوین
سازمان امور مالیاتی بدنبال شخصی است که بتواند ابزاری تحقیقاتی قانونی برای شکستن و دسترسی به کیف پول های ارز های رمزنگاری ایجاد کند. در این سند آمده است:

نتیجه روشن و مشخص این قرارداد این است که تحقیقات مربوط به امنیت سایبری را به پروسه های قانونی دیجیتال اندازه گیری شده، قابل تکرار و سازگار ، که می تواند در آزمایشگاه های قانونی دیجیتال انجام داد و پیگیری کرد.

پول

با این حال ، به نظر می رسد اتفاق نظر بین محققان و پژوهشگران امنیتی این است که کیف پول های سخت افزاری از آسیب پذیری بسیار پایینی برخوردار هستند و در مقابل هک آسیب پذیر نیستند، به این معنی که تلاش سازمان مالیات آمریکا (IRS) برای دسترسی به کیف پول های دیجیتال در نهایت بی فایده خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد