اونس طلا2318.59
مظنه15,381,000
18 گرم3,550,700
ارزش سکه34,653,393
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

ساعت کار بانک ها و ادارات تغییر می کند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران از تاخیر دو ساعته شروع به کار ادارات و دستگاه های دولتی در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سایت طلا،غلامرضا عباس پاشا در ابلاغیه ای به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تهران، فرمانداران استان تهران، مدیران کل استانداری و شهرداران استان تهران شرایط حضور و فعالیت ادارات در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه رمضان را اعلام کرد.

در متن این ابلاغیه آمده است: ضمن آرزوی قبولی طلاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان به آگاهی می‌رساند به موجب مصوبه هیات وزیران و به منظور توفیق هرچه بیشتر در احیاء و بهره بردن از ثمرات معنوی شب‌های قدر، شروع به کار کلیه ادارات، سازمانها، شرکت‌ها و موسسات دولتی در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

ادارات

ساعت کار بانک ها یکشنبه تغییر می کند

فعالیت بانک‌ها در روزهای یکشنبه ۱۲ و پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه مصادف با نوزدهم و بیست وسوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تاخیر آغاز می‌گردد.

به گزارش سایت طلا، علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: بر اساس مصوبه دولت و به منظور استفاده مناسب از فضایل و معنویت شبهای قدر و بهره مندی از برکات عدیده این لیالی نورانی و شریف، فعالیت بانک‌ها در روزهای یکشنبه ۱۲ و پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه مصادف با نوزدهم و بیست وسوم ماه مبارک رمضان با دوساعت تاخیر آغاز می‌گردد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد