اونس طلا2337.99
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,900,000
جدید (امامی)40,300,000
نیم22,800,000
ربع14,800,000

ماینر ها قصد فروش بیت کوین های خود را ندارند

تیم تجزیه و تحلیل محبوب گلس نود (Glassnode) در اکانت تویتتری خود بیان داشته است که : استخراج کنندگان بیت کوین مقدار بسیار کمی از بیت کوین های استخراج شده خود را به صرافی ها ارسال میکنند.

ماینرها قصد فروش بیت کوین های خود را ندارند


تیم تجزیه و تحلیل محبوب گلس نود (Glassnode) در اکانت تویتتری خود بیان داشته است که : استخراج کنندگان بیت کوین مقدار بسیار کمی از بیت کوین های استخراج شده خود را به صرافی ها ارسال میکنند. در عوض ماینر ها بیت کوین های خود را بسیار سفت تر از چهار ماه قبل نگه داشته اند

استخراج

ماینرها بیت کوین را جمع می کنند
بر اساس نمودار ارائه شده توسط تیم تحلیلی گلس نود (Glassnode) ، ارسال بیت کوین به صرافی ها طی چهار ماه گذشته به پایین ترین میزان خود یعنی 49.9 بیت کوین رسیده است.

در واقع داده های گلس نود نشان میدهد که برخلاف اوایل سال 2021 ، ماینرها در حال جمع آوری بیت کوین ها خود و نگه داری آنها هستند و قصدی نیز برای فروش آن ندارند، شاخص تغییر موقعیت ماینرها با سرعت بالایی در حال سبز شدن است ، به این معنی که ماینرها مایل به فروش بیت کوین های خود نیستند.

طبق نمودار ارسال شده توسط تیم گلس نود، بیشترین میزان ارسال بیت کوین به صرافی ها توسط ماینر ها در ابتدای ژانویه مشاهده شد ، اما ناگهان در همان ماه با کاهش رو به رو شد.

اطلاعات

نقش فیس بوک و تسلا در رشد قیمت

طی 24 ساعت گذشته خبری مبنی بر خرید بیت کوین توسط شرکت فیس بوک منتشر شد که بعد از چند ساعت این شرکت آن را تکذیب کرد. هرچند خبر اعلام شده رشد قیمتی کوچکی نیز برای بیت کوین به همراه آورد که دیری نپایید و با تکذیب شرکت فیس بوک قیمت بیت کوین با روندی کاهشی رو به رو شد. در واقع پس از اینکه فیس بوک درآمد نیمه اول سال خود را فاش کرد ، مشخص شد خبر خرید بیت کوین توسط این غول رسانه های اجتماعی شایعه ای بیش نبوده است.

تسلا

یکی از کابران در تویتتر با کنایه به این خبر در تویتی نوشت: " فیس بوک صفر بیت کوین با متوسط ​​قیمت صفر دلار خریداری کرد."

برخلاف نظر ایلان ماسک، شرکت تسلا 10 درصد از موجودی بیت کوین خود را پس از سودآوری بیت کوین فروخته است و هدف از این کار را نیز اثبات نقدینگی بیت کوین بیان کرده است. دیوید پورتنوی از هولدر های بیت کوین و مدیرعامل Barstool Sports ایلان ماسک را به انجام یک طرح پمپ و تخلیه با بیت کوین متهم کرد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد