اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

ثبت نام دانش آموزان امسال الکترونیکی انجام می‌شود

حاجی میرزایی گفت:ثبت نام تمام مقاطع تحصیلی الکترونیکی و به صورت غیر حضوری بعد از پایان امتحانات و اعلام نمرات صورت می‌گیرد.

به گزارش سایت طلا،محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره ثبت نام حضوری یا غیر حضوری دانش آموزان در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: هدف اصلی امسال ما این است که در تمام مقاطع تحصیلی ثبت نام غیرحضوری انجام شود البته در دانش آموزان کلاس اول ابتدایی ما سنجش انجام می‌دهیم.

BOX:491554521

حاجی میرزایی بیان کرد: دانش آموزان مقاطع اول ابتدایی در زمان هایی که اعلام می‌شود حضور پیدا می‌کنند تا از لحاظ شنوایی،جسمانی، هوش و غیره مورد سنجش قرار بگیرند، البته این اقدام به نحوی صورت می‌گیرد که شاهد هیچ تراکمی نباشیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای جلوگیری از حضور اولیا و دانش آموزان در مدارس، ثبت نام در همه پایه‌ها امسال، الکترونیکی انجام می‌شود.

حاجی میرزایی افزود: سامانه یکپارچه آموزش و پرورش طراحی و فعال شده است و در این سامانه همه خدمات آموزشی به دانش آموزان و اولیا از جمله ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این سامانه در چند منطقه آموزش و پرورش آزمایش شده و جواب داده است و در زمان ثبت نام نیز این سامانه را دوباره آزمایش خواهیم کرد. در هفته آینده قابلیت‌های این سامانه دوباره بازنگری و بررسی خواهد شد.

حاجی میرزایی تاکید کرد: ستاد ثبت نام دانش آموزان در آموزش و پرورش تشکیل شده است و به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

زمان ثبت نام دانش آموزان بعد از اتمام امتحانات و صدور کارنامه

وی بیان کرد: پیش ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی در حال انجام است، ولی ثبت نام دانش آموزان در سایر پایه‌ها بعد از اتمام امتحانات و صدور کارنامه انجام خواهد شد.

حاجی میرزایی تصریح کرد: دانش آموزان پایه اول پیش از ثبت نام باید در پایگاه‌های سلامت آموزش و پرورش، سنجش آمادگی تحصیلی شوند. به این پایگاه‌ها اعلام شده است که نوبت دهی به دانش آموزان برای حضور در پایگاه‌ها باید به صورتی باشد که تراکم حضور دانش آموزان و اولیا را در پایگاه‌های سنجش نداشته باشیم و با افزایش تعداد پایگاه ها، غربالگری دانش آموزان، انفرادی انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره برگزاری امتحانات گفت: امتحانات دو پایه نهم و دوازدهم امسال، حضوری و امتحانات سایرپایه‌ها، مجازی برگزار خواهد شد.

حاجی میرزایی گفت: زمان پیشنهادی امتحانات حضوری را به ستاد ملی کرونا اعلام کرده ایم و منتظر هستیم در صورت تایید ستاد، امتحانات دانش آموزان از ۲۷ اردیبهشت برگزار شود.

انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد