اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

میوه هایی کم قند که دوست لاغری و دیابت شما هستند

شاید شما برای لاغر شدن و یا کنترل قند خون خود شیرینی جات را از رژیم غذایی خود حذف کرده باشید اما فراموش کرده اید که برخی از میوه ها نیز دارای قند بسیار برخی کم قند هستند.

میوه هایی کم قند که دوست لاغری و دیابت شما هستند


شاید شما برای لاغر شدن و یا کنترل قند خون خود شیرینی جات را از رژیم غذایی خود حذف کرده باشید اما فراموش کرده اید که برخی از میوه ها نیز دارای قند بسیار برخی کم قند هستند.

درحالی که میوه ها دارای مواد مغذی بسیاری هستند اما در عین حال می توانند میزان قند زیادی نیز داشته باشند که رژیم لاغری و دیابت شما را تهدید کنند اما به هیچ وجه نگران نباشید. میوه هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که کم قند هستند.

1. لیمو

لیمو سرشار از ویتامین C و تراشه های سبز نسبتاً ترشی است. لیمو حاوی قند زیادی نیست و یک افزودنی عالی برای یک لیوان آب برای جلوگیری از تشنگی شما است.

لیمو

2.تمشک

تنها پنج گرم تمشک کمی بیشتر از یک قاشق چای خوری قند دارد و مقدار زیاد فیبر موجود در این میوه به شما در داشتن احساس سیری کمک می کند.

تمشک

3.توت فرنگی

توت فرنگی با توجه به طعم بسیار شیرین و خوشمزه ای که دارد به طرز حیرت انگیزی کم قند است. یک فنجان توت فرنگی خام حدود هفت گرم قند دارد. همچنین بیش از 100 درصد مصرف توصیه شده روزانه ویتامین C شما را تامین می کند.

توت فرنگی

4.توت سیاه

یک فنجان توت سیاه همچنین فقط هفت گرم شکر دارد. آن ها همچنین دارای آنتی اکسیدان و فیبر هستند.

توت سیاه

5.کیوی

این میوه ی عجیب و غریب که دارای گوشت سبزرنگ است از نظر علمی توت محسوب می شود. کیوی سرشار از ویتامین C و قند کمی است . هر کیوی تنها دارای 6 گرم قند است.

کیوی

6.گریپ فروت

این میوه که از دسته مرکبات است دارای طعم شیرین مانند انگور نیست و تنها در نصف یک گریپ فروت متوسط 9 گرم قند وجود دارد.

7.آووکادو

شاید بنظر برسد که آووکادو یک میوه نیست اما باید بدانید آووکادو میوه است. کل یک آووکادو خام فقط حدود یک گرم منبع شکر مطمئن دارد. آنچه آووکادو زیاد دارد چربی های سالم است که به شما در سیر شدن کمک می کند.

آووکادو

8. هندوانه

هندوانه که نمادی از تابستان است در عین شیرین بودن تنها در یک فنجان هندوانه زیر 10 گرم قند وجود دارد و داشتن آهن نیز از دیگر فواید آن است.

هندوانه

9.طالبی

داشتن رنگ نارنجی طالبی به دلیل وجود ویتامین A است یک فنجان از این میوه حدود 13 گرم قند دارد.

طالبی

10.پرتقال

پرتقال یکی دیگر از راه های خوب برای لذت بردن از یک میان وعده شیرینو کم کالری است، در حالی که ویتامین C بدن را نیز تامین می کند. یک پرتقال معمولی حدود 12 گرم شکر و کمتر از 70 کالری دارد.

پرتقال

11.هلو

هلو می تواند به طرز باورنکردنی شیرین باشد اما در یک هلو کمتر از 13 گرم شکر وجود دارد.

هلو


 
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد