اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شرکت بیت‌مین از ماینر جدید اتریوم خود رونمایی کرد

شرکت تولید کننده دستگاه های استخراج ارز های دیجیتال بیت‌مین (ASIC Bitmain) از ماینر جدید اتریوم خود رونمایی کرده است با وجود اینکه شبکه اتریوم (Ethereum) به آرامی از سیستم اثبات کار (PoW) به سیستم اثبات سهام (PoS) تبدیل می شود.

شرکت بیت‌مین از ماینر جدید اتریوم خود رونمایی کرد


شرکت های زیادی در زمینه استخراج اتریوم و سایر ارز های دیجیتال مشغول به فعالیت هستند. اما تعداد کمی از آن ها آنچنان که باید میتوانند دستگاه های استخراج قوی تولید و روانه بازار کنند.

شرکت تولید کننده دستگاه های استخراج ارز های دیجیتال بیت‌مین (ASIC Bitmain) از ماینر جدید اتریوم خود رونمایی کرده است با وجود اینکه شبکه اتریوم (Ethereum) به آرامی از سیستم اثبات کار (PoW) به سیستم اثبات سهام (PoS) تبدیل می شود ، Antminer E9 جدید این شرکت قصد دارد یکی از سریعترین استخراج کنندگان اتریوم در بازار آزاد باشد.

استخراج

روز 24 آوریل شرکت بیت‌مین(ASIC Bitmain) ، تیزری در مورد دستگاه استخراج اتریوم جدید خود منتشر کرد. با این حال این دستگاه هنوز و بازار عرضه نشده است و قیمت آن نیز هنوز مشخص نشده است.

پیشبینی ها نشان میدهند که این دستگاه می تواند در حدود 20 هزار دلار و یا بالاتر از 30 هزار دلار قیمت گذاری شود. این شرکت مشخصات Antminer E9 را در اکانت توییتر و یوتیوب خود منتشر کرده است.

ماینر اتریوم مدل E9 با قدرت پردازش سه گیگا هش بر ثانیه یکی از سریع‌ترین ماینرهای اتریوم خواهد بود. قدرت این دستگاه معادل توان 25 کارت گرافیک «انویدیا جی‌فورس آرتی‌ایکس ۳۰۹۰اس» است. وب سایت Bitmain مشخصات جدیدی از Antminer E9 یا جزئیات را منتشر نکرده است.

اتریوم

هش ریت قدرتمندترین ماینر اتریوم در حال حاضر فقط می تواند هش سرعت 750 مگاهرتز در ثانیه را برای استخراج کنندگان فراهم کند.
ماینر E9 ASIC که حدود 3 گیگاهرتز در ثانیه هش ریت جذب می کند می تواند قدرتمندترین ماینر اتریوم باشد

همانطور که گفته شد قدرت این دستگاه معادل توان 25 کارت گرافیک «انویدیا جی‌فورس آرتی‌ایکس ۳۰۹۰اس» است. به این صورت که Antminer E9 جدید با نرخ 0.12 دلار در هر کیلووات ساعت می تواند حدود 250 دلار در روز دریافت کند. به عنوان مثال ، ماینر اتریوم شرکت Innosilicon که اخیراً معرفی شده است ادعا می کند که حدود 2 گیگاهرتز در ثانیه قدرت دارد. داده ها نشان میدهند ماینر A11 Pro با 0.12 دلار در هر کیلووات ساعت در روز با قیمت فعلی اتریوم در حدود 152 دلار در روز میتواند اتریوم استخراج کند.

دستگاه

A11 Pro تا ژوئن در دسترس نخواهد و Antminer جدید هنوز تاریخ عرضه ندارد. علاوه بر این دو نسخه جدید ،در حال حاضر قدرتمندترین ماینر های های موجود در بازار شامل Innosilicon A10 Pro + و Bitmain’s E3 می باشند. نسل قدیمی Antminer E3 فقط حدود 190 مگاهرتز در ثانیه توان دارد که در هر روز حدود 4.37 دلار درامد را میتوانستید دریافت کنید. یک چیز جالب توجه این واقعیت است که زنجیره اتریوم به آرامی به یک مدل PoS منتقل می شود. PoW مبتنی بر اتر به مرور حذف خواهد شد و بعد از مدت ها این دستگاه ها ها قادر به پردازش الگوریتم شبکه نخواهند بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد