اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

10 کشور برتر در فرصت‌های شغلی

یکی از مهم‌ترین تصمیمات هر شخص مربوط به زمانی است که می‌خواهد شغل و حرفه زندگی خود را انتخاب کند.

به گزارش سایت طلا یکی از مهم‌ترین تصمیمات هر شخص مربوط به زمانی است که می‌خواهد شغل و حرفه زندگی خود را انتخاب کند. در گذشته روند به این صورت بود که افراد برای کارفرمای خود در شهر خود کار می‌کردند. اما امروزه تکنولوژی و زندگی مدرن انتخاب‌های بیشتری در اختیار مردم قرار می‌دهند و فرصت‌های شغلی جدیدی به وجود آورده‌اند. اگرچه پاندمی کرونا تاثیر زیادی بر روی ویزاها، مشاغل و حمل و نقل‌ها می‌گذارد، اما باید گفت که با این مدل از سیستم اقتصادی در جهان هیچکس در جایگاهی نیست که بازار کاری را در آینده پیشبینی کند.

به لحاظ بازار کار و فرصت‌های شغلی کشورهایی وجود دارند که اقتصاد آنها پویا و درحال رشد است که به متخصصان و جویندگان کار اجازه می‌دهد حیطه کاری بیشتری در اختیار داشته باشند و بهترین شغل را انتخاب کنند.

در ادامه به لیست کشورهایی اشاره می‌کنیم که فرصت‌های شغلی در آنها بیش از سایرین نمود دارد و برترین کشورها از نظر فرصت‌های شغلی محسوب می‌شوند:

انگلستان

انگلستان به عنوان پردرآمدترین کشور برای شاغلان شناخته می‌شود و نرخ بیکاری هم در آن بسیار پایین است. علی رغم اینکه برگزیت بر روی مشاغل انگلستان تاثیراتی داشته اما هنوز این کشور بیشترین درآمد را به کارمندان خود می‌دهد. مهارت‌آموزی و یافتن شغل در انگلستان بسیار راحت است و این کشور برای مهاجران هم شرایط خوبی در نظر گرفته است.

آلمان

آلمان به عنوان قوی‌ترین اقتصاد اروپا و یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای دنیا شناخته می‌شود که در رشد اقتصادی جهان تاثیر بالقوه‌ای دارد. این کشور یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی در جهان است که ارزش صادرات آن بسیار بیشتر از واردات است. بنابراین آلمان صنعت قدرتمندی دارد و نیروهای حرفه‌ای در آنجا درآمد فوق‌العاده و فرصت‌های شغلی بی‌نظیری در اختیار دارند.

چین

چین کشوری در حال توسعه است که طبق پیشبینی‌ها در سال‌های آینده به بزرگ‌ترین اقتصاد دنیا تبدیل می‌شود. برای اینکه این پیشبینی به وقوع بپیونند چین به نیروی کار حرفه‌ای نیاز دارد که در حیطه‌های مختلف، به خصوص فناوری اطلاعات (IT) و هوش مصنوعی (AI) تخصص داشته باشند. چین اخیرا طی طرحی با صدور کارت سبز راه مهاجرت را برای حرفه‌ای ها هموار کرده است.

هنگ کنگ

هنگ کنگ فرصت‌های شغلی بی‌نظیری را از نظر مالی پیشنهاد می‌کند پاداش‌ها و امکانات مناسبی را در اختیار کارکنان قرار می‌دهد. اگر آماده باشید سخت کار کنید و ساعات طولانی را در هنگ کنگ مشغول به کار باشید، هنگ کنگ یک کشور بسیار ایده آل است.

ترکیه

شرکت‌های بین‌المللی بزرگ ترکیه همیشه مشاغل زیادی را جذب می‌کنند که البته در این میان حرفه‌ای ها همیشه حرف اول را می‌زنند.

استرالیا

استرالیا همیشه به دنبال جذب افراد بسیار حرفه‌ای و ماهری است که می‌توانند کارهای سخت را برای اقتصاد پررونق این کشور انجام دهند. البته فرصت‌های شغلی برای افرادی که مهارت کمی نیز دارند مناسب است اما حرفه‌ای‌ها معمولا بسیار پردرآمد هستند.

کانادا

کانادا یکی از مهم‌ترین مقاصد مهاجران جهان است که سبک زندگی و فرصت‌های شغلی عالی را در اختیار آنها قرار می‌دهد. کانادا سعی می‌کند بیشتر فرصت‌های شغلی جدید را از طریق مهاجران پر کند تا به بهبود بیش از پیش اقتصاد خود کمک کند.

فرانسه

فرانسه برای کسانی که در حیطه تکنولوژی و صنایع مهارت دارند یک مقصد رویایی است.بیشترین مهاجران به این کشور از هند،چین و کشورهای خاورمیانه هستند که دولت فرانسه هم شرایط را برای ورود آنها به بازار کار فراهم می‌کند.

ایالات متحده آمریکا

آمریکا سال‌هاست که یک مقصد برای مهاجران و نوآوران هستند که با تامین سرمایه ایده‌های افراد را تضمین می‌کند. این کشور سال‌ها به شعار رویای آمریکایی معروف بود که افراد از کشورهای مختلف برای استفاده از فرصت‌های شغلی آن مهاجرت می‌کردند. آمریکا امروزه نیز به عنوان یکی از پردرامدترین کشورها برای کارکنان شناخته می‌شود.

سوییس

خدمات مالی یک صنعت بزرگ در سوییس است که میلیون‌ها نفر در آن درآمد فوق‌العاده‌ای دارند. سوییس نماد رفاه در جهان است که فرصت‌های شغلی ایده آل آن حتی در دوران شیوع کرونا هم از بین نرفت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد