اونس طلا2337.71
مظنه15,156,000
18 گرم3,498,700
ارزش سکه34,146,468
قدیم (بهار)38,700,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,600,000
ربع14,800,000

راه هایی که بینایی شما را چند برابر بهبود می بخشند

بینایی یکی از مهم ترین حواس انسان است که وجود آن برای زندگی بسیار ضروری است. این مراحل را طی چند هفته امتحان کنید تا بینایی خود را مانند یک عقاب بهبود ببخشید.

راه هایی که بینایی شما را چند برابر بهبود می بخشند


بینایی یکی از مهم ترین حواس انسان است که وجود آن برای زندگی بسیار ضروری است. این مراحل را طی چند هفته امتحان کنید تا بینایی خود را مانند یک عقاب بهبود ببخشید.

1. هرگز در هنگام مطالعه از عینک های دوربین استفاده نکنید

عینک دوربین به منظور این است که شما بتوانید فاصله دور را به وضوح ببینید در نتیجه استفاده از عینک دوربین در فاصله نزدیک خستگی زیادی برای چشم ایجاد می شود و از آن جهت که این کار را بسیا انجام داده اید متوجه آن نمی شوید اما در طولانی مدت باعث بالا رفتن نمره چشم نزدیک بین شما می شود.

عینک

2. نمای نزدیک باعث نزدیک بینی در شما می شود

این نکته در این مسئله نهفته است که چشم شما دچار خستگی می شود در نتیجه باید 3 ساعت پیش از خواب به هیچ عنوان از چشم های خود برای خواندن و دیدن استفاده نکنید به این معنا که از صفحه های دارای نور مانند تلویزیون و موبایل و لپ تاپ و کتاب خواندن پرهیز کنید و در این مدت سعی کنید اشیاء دور را مانند تابلوی خیابان شناسایی کنید و بخوانید. اگر تا 3 ساعت پیش از خواب برای این کار نمی توانید اقدام کنید حداقل 30 دقیقه پیش از خواب به چشمان خود استراحت دهید و به اجسام دور نگاه کنید این کار باعث بهبود بینایی شما می شود.

استراحت

3. از نور طبیعی استفاده کنید

کیفیت نور برای چشم شما بسیار مهم است. نور ضعیف می تواند بینایی شما را کاهش دهد. به هیچ عنوان از نور مصنوعی لامپ برای انجام کارهای خود استفاده نکنید اگر برای شما مقدور است در کنار پنجره به مطالعه و کارهای خود بپردازید و یا لامپ هایی به نام ماوراء بنفش طیف کامل را خریداری کنید.

نور روز

4. محرک بینایی در طبیعت را خارج از منزل دنبال کنید

چشمان شما به دلیل تماس بسیار نزدیک با اجسام و نور تضعیف می شود در واقع زمانی این اتفاق می افتد که شما از عینک خود دائما در هنگام مطالعه کتاب و یا لپ تاپ و در منزل می گذرانید اگر می خواهید بینایی خود را بهبود ببخشید باید برعکس این را انجام دهید و زمان کمتری را با عینک در مقابل صفحات کتاب و لپ تاپ بگذرانید.

مطالعه

5. بینایی خود را اندازه بگیرید تا آن را بهبود ببخشید

برای بینایی سنجی نیازی به دکتر ندارید تنها یک صفحه سنجش را چاپ کنید و هر مدت یک بار چشم های خود را سنجش کنید و میزان تغییر آن را ثبت کنید نحوه خواب شب قبل، استرس، رژیم غذایی و نور می توانند بر روی میزان دید شما و وضوح دید تاثیر گذار باشند. نتایج خود را دنبال کنید و در صورت مشاهده تغییر زیاد به پزشک مراجعه کنید.

بینایی

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد