اونس طلا2194.55
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

زیباترین زنان هندی را ببینید

هند یکی از کشور هایی است که به دلیل تنوع نژادی و جمعیت زیاد می توانید زیباترین چهره ها را در بین زنان هند پیدا کنید.زیبایی برخی از این زنان شما را مبهوت خواهد کرد. عکس آن ها را ببینید.

زیباترین زنان هندی را ببینید


هند یکی از کشور هایی است که به دلیل تنوع نژادی و جمعیت زیاد می توانید زیباترین چهره ها را در بین زنان هند پیدا کنید.زیبایی برخی از این زنان شما را مبهوت خواهد کرد. عکس آن ها را ببینید.

این زنان زیبا در فعالیت های مختلفی از ورزش گرفته تا سینما و ادبیات و موسیقی حضور دارند اما زیبایی آن ها همچنان حرف اول را می زند.

در صورتی که این خبر را دوست داشتید می توانید با کلیک بر روی این لینک زیبا ترین زنان برزیلی را ببینید.

1. دیپیکا پادوکن

او در کشور دانمارک متولد شده است اما اصالتا به کشور هند تعلق دارد شغل او بازیگری است اما در زمینه افسردگی و توانمندسازی زنان نیز بسیار جدی فعالیت می کند و بنیادی درباره بهداشت روان را اداره می کند.

2.آلیا بات

او در کشور هند و در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد. وی هم اکنون به یکی از موفق ترین بازیگران سینمای هند تبدیل شده است.

3. پریانکا چوپرا

او متولد هند و برنده زیباترین دختر جهان در سال2000 شده است. او به شغل بازیگری مشغول است و در فیلم های هالیوود نیز نقش آفرینی کرده است.

4.آیشواریا رای باچان

او متولد هند است و در سال 1994 برنده جایزه زیباترین دختر جهان شد. او اکنون یکی از بانفوذترین و مشهورترین بازیگران هند است و به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان نیز شناخته می شود.

5.کارینا کاپور خان

او یکی از با استعداد ترین بازیگران سینمای هند است و به دلیل چهره ی دلنشین و زیبای بدون آرایش بسیار معروف و مشهور است و در دو دهه اخیر کارهای خارق العاده ای از او دیده شده است.

6.صبحیتا ذولیپالا

او در مسابقه زیباترین دختران هند در سال 2013 در رده دوم قرار گرفت و کار خود را با مدلینگ آغاز کرد و سپس بعد از شروع کار خود در حرفه بازیگری به شهرت رسید.

7. لیزا هایدون

او متولد کنیا است اما در طی سفری که به استرلیا و آمریکا داشت زندگی حرفه ای او در کار مدلینگ و بازیگری شروع شد. به تازگی ازدواج کرده است و فرزند اول خود را به دنیا آورده است اما همچنان زیبایی خود را حفظ کرده است.

8. دیا میرزا

او یک زن زیبا و خیره کننده است که علاوه بر فعالی در عرصه مدلینگ، بازیگری و تهیه کنندگی دستی نیز بر فعالیت های اجتماعی و خیریه دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد