اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آتش سوزی 82 نفر را در بیمارستان کرونایی عراق کشته است

نخست وزیر مصطفی الکادمی، وزیر بهداشت حسن التمیمی را به عنوان بخشی از تحقیقاتی که دفتر فرمانداری بغداد شامل می شود، به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش سایت طلا،نخست وزیر مصطفی الکادمی، وزیر بهداشت حسن التمیمی را به عنوان بخشی از تحقیقاتی که دفتر فرمانداری بغداد شامل می شود، به حالت تعلیق درآورد.

دست کم 82 نفر در روز یکشنبه در آتش سوزیی که در بیمارستان کرونایی عراق رخ داد جان خود را از دست دادند. این موضوع باعث عصبانیت و تعلیق مقامات عالی در کشوری با زیرساخت های فرسوده بهداشتی شده است.

منابع گفتند که بسیاری از قربانیان به دستگاه تنفسی وصل بوده و هنگامی که آتش سوزی در بیمارستان ابن خطیب بغداد با انفجار ناشی از "نقص در ذخیره سیلندرهای اکسیژن" آغاز شد، در دود و شعله های آتش خفه یا سوزانده شدند. کمیسیون حقوق بشر عراق گفت 28 نفر از قربانیان، بیمارانی بودند که برای فرار از شعله های آتش مجبور به قطع ارتباط خود با ونتیلاتور شدند.

نخست وزیر مصطفی الکادمی وزیر بهداشت حسن التمیمی را به عنوان بخشی از تحقیقاتی که دفتر فرمانداری بغداد شامل می شود، به حالت تعلیق درآورد.

ثبت مرگ در برزیل

در دیگر داستان همه گیری آزاردهنده دیگر، برزیل روز شنبه یک نقطه عطف نگران کننده را رقم زد، زیرا ماه آوریل، مرگبارترین ماه در بحران کرونا این کشور شد. در حال حاضر تقریبا 68000 کشته داشته است.

برزیل در ماه آوریل رسما 67،977 مورد مرگ را ثبت کرده و 66،573 مورد مرگ در ماه مارس داشت. در 24 ساعت گذشته، برزیل 3076 مورد مرگ را ثبت کرده است.

پلیس گفت، در اسپانیا یک مرد در یکی از شهرهای مایورکا دستگیر شد که گفته شد 22 نفر را از طریق سهل انگاری عمدی به کرونا آلوده کرده است. پلیس گفت، این مرد با وجود داشتن علائم ویروس کرونا و آزمایش، ویروس را به همکاران در محل کار و همسالان خود و بعدا در یک سالن بدن سازی منتقل کرد.

نپال با وجود افزایش موارد کرونایی و در میان گزارش های مثبت آزمایش کرونا یک کوهنورد نروژی در اردوگاه پایگاه اورست، رکورد 394 مجوز امسال را برای سفر به کوه اورست، بالاترین قله جهان صادر کرده است.

یک پرستار آلمانی در شش مورد اعتراف کرده که واکسن کرونا را با محلول نمکی عوض کرده است زیرا می خواسته پنهان کند که چند شیشه واکسن فایزر را شکسته است. مقامات از 200 فرد واکسن زده در فرایزلند درخواست کرده اند که برای آزمایش آنتی بادی مراجعه کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد