اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرمایه گذاری در صندوق بیت کوین برای اولین بار

دو منبع آگاه در گزارشی به کوین دسک (CoinDesk) گفته اند که که صندوق بیت کوین بانک JPMorgan می تواند تا تابستان امسال راه اندازی شود. گفته می شود که این صندوق سرمایه گذاری فقط برای مشتری های مخصوص خواهد بود.

سرمایه گذاری در صندوق بیت کوین برای اولین بار


دو منبع آگاه در گزارشی به کوین دسک (CoinDesk) گفته اند که که صندوق بیت کوین بانک JPMorgan می تواند تا تابستان امسال راه اندازی شود. همچنین یک منبع دیگر گزارش داده است که : گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک NYDIG به عنوان ارائه دهنده خدمات حضانتی بانک JPMorgan فعالیت خواهد کرد.

بانک

چندین منبع به CoinDesk گزارش داده اند که صندوق بیت کوین بانک JPMorgan به طور فعال مدیریت خواهد شد. که این یک دستاورد قابل توجه در صندوق های سرمایه گذاری به شمار ‌می‌رود.

این در حالی است که صندوق‌هایی مانند صندوق دیجیتال گلکسی و پانترا کپیتال، تنها اجازه خرید و نگه داشتن بیت کوین را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. حال گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) و گلکسی دیجیتال برای مشتریان بانک مورگان استنلی بیت کوین فراهم می‌کنند.

همچنین یک منبع آگاه به CoinDesk گفته است که صندوق JPMorgan تنها به مشتریان خصوصی این خدمات را ارائه خواهد داد. این اقدام بانک جی پی مورگان یک چرخش شدید و حرکتی بزرگ برای این بانک 3 تریلیون دلاری به شمار ‌می‌رود.


جیمی دیمون ، مدیرعامل JPMorgan در سال 2017 بیت کوین را یک کلاهبرداری خطرناک خواند و گفته بود که بیت کوین ممکن است در یک ثانیه نابود شود. او در آن زمان گفت بود: "اگر آنقدر احمق باشید که آن را بخرید ، یک روز هزینه این کار خود را خواهید داد."

جیمی دیمون که حالا گفته های خود در مورد بیت کوین را پس گرفته است قبلا گفته بود که هیچ علاقه ای به بیت کوین ندارد و بارها اظهار داشت که تنظیم مقررات برای فعالیت ارز های دیجیتال توسط دولت اجتناب ناپذیر است.

جیمی دیمون

علی رغم اظهار نظر های شخصی مدیرعامل بانک جی پی مورگان در مورد ارز های دیجیتال، حالا معاونین ارشد بخش بانکداری و سرمایه گذاری این بانک گفته اند که ممکن است با درخواست مشتریان ممکن است این بانک نگرش خود را تغییر دهد.

JPMorgan بانک تجاری و غول سرمایه گذاری به تدریج در دنیای رمزنگاری و بلاکچین ادغام شده است. تحلیل گران بانک جی پی مورگان حالا به طور منظم در گزارش هایی نظرات خود درمورد شرایط بازار را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

بخش عقیق (Onyx) این بانک حالا به دنبال سرعت بخشیدن به راهکاری برای پرداخت های بین بانکی از طریق فناوری بلاکچین و کوین JPM است. پس از پنج سال توسعه آرام این پروژه حالا Onyx در حال برگزاری یک کمپین جهانی برای استخدام مهندسان بلاکچین است.

کوین

در بخش سرمایه گذاری بانکی ، JPMorgan اولین محصول سرمایه گذاری در در ارز های دیجیتال خود را در ماه مارس منتشر کرد ، یک محصول مربوط به عملکرد سهام شرکت هایی مانند مانند MicroStrategy و Riot Blockchain است که بخشی از سرمایه های خود را روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند. با این حال صندوق بیت کوین جی‌پی مورگان اولین محصول مستقل با دسترسی مستقیم به بیت کوین خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد