اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سامسونگ کیبورد مسافرتی مخصوص برای گوشی های هوشمند و تبلت عرضه خواهد کرد

سامسونگ هفته گذشته از راه اندازی صفحه کلید مسافرتی جدید خود برای تلفن های هوشمند و تبلت ها خبر داد. هرچند تصور می‌شد این صفحه کلید به طور رسمی در تاریخ 28 آوریل در جریان رویداد Unpacked بعدی این شرکت معرفی شود.

سامسونگ کیبورد مسافرتی مخصوص برای گوشی های هوشمند و تبلت عرضه خواهد کرد


سامسونگ این روز ها به یکی از پیشرو ترین شرکت های دنیا در حوزه تکنولوژی های مختلف تبدیل شده است. برندی نام آشنا در دنیای تکنولوژی و فناوری که هر روزه حوزه فعالیت خود را بیش از پیش گسترش میدهد.

گوشی های هوشمند، لوازم خانگی هوشمند، و سایر ابزار های تکنولوژیک که هر روزه با آنها ارتباط داریم در واقع همگی نشانی از سامسونگ را با خود به همراه دارند. در جدید ترین خبر ها حالا سامسونگ قصد دارد کیبورد مسافرتی هوشمند مخصوص گوشی های هوشمند و تبلت را روانه بازار کند. بنابر گفته های سامسونگ این کیبورد مسافرتی هوشمند که به Trio 500 معروف است میتواند همزمان روی سه دستگاه پیاده سازی شود.

قیمت و تاریخ عرضه

سامسونگ هفته گذشته از راه اندازی صفحه کلید مسافرتی جدید خود برای تلفن های هوشمند و تبلت ها خبر داد با اینکه تصور می‌شد این صفحه کلید مسافرتی یعنی Trio 500 به طور رسمی در تاریخ 28 آوریل در جریان رویداد Unpacked بعدی این شرکت معرفی شود.

صفحه کلید جدید هوشمند سامسونگ Trio 500 که به تازگی معرفی شده است قیمت آن هنوز مشخص نشده است ، اما در اوایل ماه مه به بازار عرضه خواهد شد.

قابلیت ها

از قابلیت های این صفحه کلید مسافرتی میتوان به تنظیم کردن آن همزمان روی سه دستگاه مختلف اشاره کرد. شما میتوانید از طریق بلوتوث آن را روی سه دستگاه مختلف پیاده سازی کنید. یکی از ویژگی های کاربردی این کیبورد که شاید بسیاری از افراد خواهان آن هستند میتوان به جا به جایی بین دستگاه های مختلف فقط با یک کلیک اشاره کرد. طبیعتا این کیبورد مسافرتی برای کسانی که از دستگاه های مختلف همزمان استفاده می‌کنند میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

سایر ویژگی ها
برای کسانی که با میانبر ها ارتباط خوبی دارند و به طور مکرر استفاده می‌کنند باید بگوییم که صفحه کلید مسافرتی هوشمند سامسونگ دارای میانبرهایی است که می تواند برای باز کردن فوری برنامه های مورد علاقه شما در هر دستگاه مورد استفاده قرار گیرد. برای استفاده از این ویژگی شما می توانید سه کلید داخلی را در صفحه کلید تعیین کنید تا سه برنامه مورد علاقه خود را باز کنید.

Smart Keyboard Trio 500 با تلفن های هوشمند و تبلت های Galaxy در حالت DeX کار می کند و به کاربران امکان یادداشت برداری و ارسال ایمیل را می دهد. همانطور که به نظر می آید این کیبورد مسافرتی از ضخامت و اندازه بسیار کمی برخوردار است ویژگی و قابلیتی که شاید برای برخی خوشایند باشد و برای برخی دیگر نه. با این وجود سامسونگ گفته است که ضخامت دکمه های این کیبورد بسیار شبیه به کیبورد های معمولی است و میتوان تجربه کیبورد های معمولی و روزمره را برای کابران فراهم کند.

Samsung Smart Keyboard Trio 500 از ماه آینده در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد