اونس طلا2350.63
مظنه14,476,000
18 گرم3,341,700
ارزش سکه32,614,428
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

چرا مردم ژاپن 10 دقیقه صورت خود را می شویند

داشتن پوستی سالم و تمیز زمان بر است و مردم ژاپن آیین خاص خود را ایجاد کردند که چگونه پوستی بدون نقص داشته باشند و از مشکلات پوستی خلاص شوند.

به گزارش سایت طلا ،داشتن پوستی سالم و تمیز زمان بر است و مردم ژاپن آیین خاص خود را ایجاد کردند که چگونه پوستی بدون نقص داشته باشند و از مشکلات پوستی خلاص شوند. این روش 10 دقیقه طول می کشد و دارای 3 مرحله اصلی است که می تواند صورت شما را بدرخشاند.

ما در این مقاله چیزهای جدیدی را برای جوان ماندن امتحان می کنیم و دوست داریم برخی از اسرار ژاپنی ها را با شما در میان بگذاریم.

بسیاری از مردم آسیا روش 4-2-4 را برای پاکسازی صورت انجام می دهند.

روش 4-2-4 یک سیستم خاص است که بر اساس زمان به مراحل زیر تقسیم می شود.

شما 4 دقیقه را با روغن شروع می کنید.
پس از آن می توانید به مدت 2 دقیقه از یک کرم پاک کننده استفاده کنید.
و آخرین مرحله شستشو به مدت 4 دقیقه است.

یک متخصص می گوید اگر از این روش پاک سازی استفاده می کنید، نیازی نیست که صورت خود را هر روز صبح بشویید. فقط شب ها می توانید صورت خود را بشویید. بعلاوه، لازم نیست هر روز این کار را انجام دهید. 4 بار در هفته کافی است.

4 دقیقه اول: مرحله روغن

هدف از فاز روغنی، بهبود گردش خون با ماساژ دادن پوست به مدت 4 دقیقه است. شما همچنین لایه فوقانی را نرم کرده و به شل شدن منافذ مسدود شده کمک می کنید. انتخاب روغن مناسب که می تواند بر روی صورت شما بنشیند، بسیار مهم است.

به عنوان مثال، روغن جوجوبا جذب پوست شما می شود. بهتر است از روغن کرچک استفاده کنید، که حالت رونده داشته و به بیرون کشیدن سموم کمک می کند. در صورت داشتن زخم یا موارد منع مصرف، مراقب ماساژ پوست خود باشید.

2 دقیقه دوم: مرحله کرم پاک کننده

بعد از ماساژ صورت، مقداری کرم پاک کننده را روی روغن بمالید. متخصصان می گویند کرم های پاک کننده را به جای انواع کف یا ژل ترجیح می دهند زیرا پوست را خیلی خشک نمی کنند. صورت خود را به مدت 2 دقیقه با حرکات ملایم تمیز کنید تا به صورت شما آسیب نرسد.

4 دقیقه سوم: مرحله شستشو

2 دقیقه شستشو را با آب گرم شروع کنید، سپس 2 دقیقه دیگر را با آب سرد به پایان برسانید. آب گرم می تواند به شستشوی چربی اضافی پوست و افزایش جریان خون در سطح پوست کمک کند.

آب سرد می تواند به سفت شدن منافذ کمک کند. این روش به آبرسانی پوست کمک می کند تا پس از انجام این عمل، صورت شما براق به نظر برسد.

تکنیک شما برای پاکسازی صورت چیست؟ چه نکاتی دارید که به شما کمک می کند تا پوست شما بی عیب به نظر برسد؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد