اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۲ شخصیت که ساعتی ۱۰۰ هزار دلار درآمد داشتند!

ثروت‌هایی که امروز در دست مردم جهان قرار دارد، ماجرا‌های عجیبی را طی کرده اند که در این گزارش به ۱۰ مورد از آن‌ها اشاره کرده ایم.

به گزارش سایت طلا ،ثروت هایی که امروز در دست مردم جهان قرار دارد، ماجراهای عجیبی را طی کرده اند که در این گزارش به 10 مورد از آنها اشاره کرده ایم.

برنامه ریزی برای رویداد‌های پیش روی اقتصاد، پیش بینی تورم و کنترل تاثیر آن در روابط اقتصادی، وارن باف این موارد را رعایت می‌کرد و در سن ۲۵ سالگی تبدیل به یک میلیونر شد.

بر اساس اعلام سازمان مدیریت ثروت بانک کانادا، در سال ۲۰۱۱ تعداد ثروت‌مندان در آسیا بیشتر از تعداد آن‌ها در آمریکای شمالی بود که یک رکورد در تولید تاریخ است.

اگر می‌خواهیم میزان دارایی را با طول عمر افراد بسنجیم، بیل گیتس و کارلوس اسلیم به ازای هر یک ساعت از طول عمر خود، ۱۰۰ هزار دلار سرمایه دارند.

بیل گیتس، یکی از تأثیرگذارترین کارآفرینان و مدیران معاصر در دنیای فناوری است. او با تأسیس مایکروسافت و عرضه محصولات پرطرفدار، به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شد

بیل گیتس

بیل گیتس با تأسیس مایکروسافت به کمک پل آلن، بنیان‌گذار یکی از غول‌های نرم‌افزاری جهان شد. شرکتی که او تأسیس کرد، پس از مدتی به یکه‌تاز صنعت سیستم عامل‌های کامپیوتری تبدیل شد و سهم عمده‌ای از این بازار پرسود را به خود اختصاص داد. او در مدت فعالیتش در مایکروسافت، سمت‌های شغلی گوناگونی اعم از مدیرعامل رئیس هیئت مدیره و رئیس دپارتمان معماری نرم‌افزار را بر عهده داشت. بیل گیتس در سال‌های اخیر، کار در مایکروسافت را به‌عنوان شغل پاره‌وقت انتخاب کرده و تمرکز اصلی‌اش را روی بنیاد خیریه‌ی بیل و ملیندا گیتس گذاشته است تا از ثروت و دانش خود برای کمک به افراد نیازمند سراسر جهان با نیازهای گوناگون استفاده کند.

کارلوس اسلیم نیز ثروتمندترین فرد در آمریکای لاتین است که در شرکت‌های متعددی در حوزه‌های گوناگون، نقش سرمایه‌گذار و سهام‌دار دارد.

کارلوس اسلیم

کارلوس اسلیم (Carlos Slim Helú) کارآفرین و سرمایه‌گذار مکزیکی با اصالت لبنانی است که اکنون به‌عنوان پنجمین فرد ثروتمند جهان شناخته می‌شودو اسلیم از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در صدر فهرست ثروتمندین افراد جهان بود. سرمایه‌گذاری و سهام‌داری این کارآفرین باسابقه در مجموعه‌ای عظیم از شرکت‌های مکزیکی، از دلایل ثروت قابل‌توجه او برشمرده می‌شود. هولدینگ Grupo Carso، شرکت اصلی تحت مالکیت اسلیم محسوب می‌شود که مدیریت بسیاری از شرکت‌های او را برعهده دارد. ثروت خانوادگی اسلیم اکنو حدود ۶۸/۹ میلیارد دلار برآورد می‌شود که او را به ثروتمندترین فرد در آمریکای لاتین تبدیل می‌کند.


بر اساس اعلام بلومبرگ، آمریکایی‌ها از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار از سرمایه خود را به دلیل بحران‌های مالی، از بازار سهام بیرون کشیده اند و این موضوع یک تهدید برای ثروت‌مندان به حساب می‌آمد.

طبق تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۳ صورت گرفته بود، تا ژانویه آن سال تنها ۱۶ فرد در جهان وجود داشتند که در دهه ۱۸۰۰ به دنیا آمده بودند. سهام شرکت‌های آمریکایی از زمان تولید این افراد تا مرگ آن‌ها ۲۸ هزار برابر افزایش یافت.

طبق تحقیقات صورت گرفته توسط یکی از دانشمندان دانشگاه هاروارد، ۴۶.۱ درصد از جمعیت آمریکا هنگام مرگ تنها ۱۰ هزار دلار دارایی دارند.

اواخر سال ۲۰۰۸ شرکت سرمایه گذاری Franklin Templeton از ۱۰۰۰ ثروت‌مند نظر سنجی کرد که سهام شرکت S&P ۵۰۰ طی سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ چه تغییری می‌کند. ۶۶ درصد از آن‌ها در سال ۲۰۰۹ و ۴۹ درصد در سال ۲۰۱۰ به سقوط سهام این شرکت اعتقاد داشتند در صورتی که این سهام در سال ۲۰۰۹، ۲۶.۵ و در سال ۲۰۱۰، ۱۵.۱ درصد رشد کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد