اونس طلا2381.29
مظنه14,566,000
18 گرم3,362,500
ارزش سکه32,817,198
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

5 وعده غذایی صبحانه برای سیستم هضم سالم

برخی از غذاهای ساده وجود دارند که می توانند در رژیم غذایی ما گنجانده شوند تا دستگاه گوارش سالم تری داشته باشیم.

به گزارش سایت طلا،برخی از غذاهای ساده وجود دارند که می توانند در رژیم غذایی ما گنجانده شوند تا دستگاه گوارش سالم تری داشته باشیم.

حفظ سیستم گوارشی سالم می تواند یک کار ترسناک باشد. تعدادی از عوامل موثر بر هضم غذا مانند رژیم غذایی، تناسب اندام، چرخه خواب و سلامتی و سلامتی کلی هستند. ما معمولاً رژیم های فانتزی را دنبال می کنیم و نکات مختلفی را در تلاش برای فعال نگه داشتن معده و روده انجام می دهیم. با این حال، همه اینها غیر ضروری است زیرا برخی غذاهای ساده وجود دارد که می تواند در رژیم غذایی ما گنجانده شود تا دستگاه گوارش سالم را تضمین کند.

در اینجا لیست 5 خوراکی ساده برای هضم سالم وجود دارد:

1= پاپایا

اولین وعده غذایی در روز مهمترین است و پاپایا غذایی مناسب برای شروع روز برای روده ای سالم است. شروع صبح با پاپایا می تواند به تقویت عملکرد هضم غذا در طول روز کمک کند، به دلیل وجود آنزیمی گوارشی به نام پاپائین در آن.

2= سیب

سیب سرشار از ویتامین A و C است و همچنین حاوی ماده معدنی و پتاسیم است. این میوه به مقابله با یبوست کمک می کند و همچنین به دلیل غنی بودن از فیبر، سیستم گوارشی سالم را حفظ می کند.

3= خیار

خیار حاوی آنزیمی به نام Erepsin است که به هضم مناسب کمک می کند. اثرات معجزه آسای این میوه ساده چندین برابر است، مانند از بین بردن اسیدیته معده، ورم معده و زخم معده.

4= موز

فواید موز برای هضم غذا کاملاً مشهور است، به دلیل محتوای فیبر زیاد، که برای دفع مدفوع نیز مهم است. موز یک سیرکننده بسیار قوی در وعده صبحانه شماست.

5= عسل-لیمو

عسل و لیمو با آب گرم به عنوان بهبود هضم و ایمنی شناخته شده است. خوردن آن در اوایل صبح با معده خالی می تواند به تقویت متابولیسم کمک کند و به شما در مسیر کاهش وزن کمک کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد