اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

8 علامت که نشان دهنده ی هوش فوق العاده بالای شما می باشد

عاداتی که بد قلمداد می شوند، مانند جویدن ناخن ها، شکایت کردن زیاد و جویدن آدامس، در واقع نشانه هایی از بالا بودن هوش است.

به گزارش سایت طلا،عاداتی که بد قلمداد می شوند، مانند جویدن ناخن ها، شکایت کردن زیاد و جویدن آدامس، در واقع نشانه هایی از بالا بودن هوش است. البته، فقط یک نوعی از هوش وجود ندارد، زیرا هوش اجتماعی و عاطفی نیز مهم هستند. به نظر می رسد برخی از ویژگی های افراد بسیار باهوش، به صورت مشترک وجود دارد که آنها را از بقیه جدا می کند و باعث درخشش آنها می شود.

این مقاله برخی از علائم هوش بالا را برای شما تحقیق کرده تا آن ها را در شخصیت خود جستجو کنید

با احترام شکایت می کنید.

با احترام صحبت کردن، هنگامی که متوجه می شوید چیزی درست نیست، چه در محل کار و چه در بیرون، نشانه هوش هیجانی شماست. اگرچه به نظر می رسد که شما به راحتی از شکایت لذت می برید، اما در واقع نشان می دهد که از محیط خودآگاه خود آگاه هستید. شما می دانید که تأثیرات منفی می تواند بر روی افراد دیگر و نه فقط خود شما تأثیر بگذارد و باعث می شود احساس شکایت کنید.

با خودتان صحبت می کنید.

دانشمندان معتقدند گوش دادن به صحبت های خود فواید زیادی دارد. گفتگو با خود، تأثیر متفاوتی نسبت به خواندن یا فکر کردن روی مغز شما دارد. در حقیقت متواضع تر بودن، کنار آمدن از نظر احساسی بهتر و توانایی بیشتری برای سنجش تصمیمات و دیدگاه های دیگر وجود دارد. این به نوبه خود، نشان دهنده هوش هیجانی بالاتر است.

شما خویشتن داری خوبی دارید.

توانایی مقاومت در برابر وسوسه ها و انتظار، نشانه هوش بالا، به ویژه در میان نوجوانان است. تحقیقات نشان داده است افرادی که باهوش ترند، از کنترل بیشتری بر خود برخوردار هستند، خصوصا در مورد رژیم غذایی. در حقیقت مشخص شده است که کنترل خود یکی از بهترین راه ها برای داشتن زندگی سالم است.

می توانید تنها باشید.

افرادی که از هوش هیجانی بالایی برخوردارند به طور کلی با تنها ماندن با افکار و عقاید خود خوب کنار آمده و برای خوشبختی نیازی به ارتباط اجتماعی ندارند. از آنجا که آنها می توانند به شدت درگیر برنامه های خود باشند، وقتی در رویدادهای اجتماعی شرکت نمی کنند، ترس از دست دادن ندارند. در عوض، آنها فقط چند دوست صمیمی دارند و از زمانی که برای خود اختصاص می دهند لذت می برند.

فکر نمی کنید خیلی باهوش باشید.

اثر دونینگ-کروگر نشان می دهد افرادی که توانایی کمتری دارند غالبا خود را بیش از حد ارزیابی می کنند. با این حال، افراد با هوش بالاتر، توانایی خود را دست کم نمی گیرند و نه بیش از حد ارزیابی می کنند. افرادی که سطح هوش بالاتری دارند، از آنچه نمی دانند آگاهی بیشتری دارند و بنابراین خود را به خصوص باهوش نمی دانند.

این احتمالاً چیزی است که شما در افراد بسیار باهوش، که هرگز ادعا نمی کنند همه چیز را می دانند و همیشه کنجکاو و مایل به یادگیری هستند، متوجه شده اید.

ناخن های خود را می جوید.

یک مطالعه جدید نشان داده است که جویدن ناخن ممکن است در واقع نشانه اضطراب نباشد. طبق تحقیقات انجام شده، عادت های تسکین دهنده مانند جویدن ناخن ها و کندن پوست در واقع مربوط به کمال گرایی و احساس نارضایتی شما است. در حقیقت، به نظر می رسد افرادی که دارای گرایش های کمال گرایانه افراطی هستند ممکن است با هوش بالاتری نسبت به افرادی که انی گرایش ها را ندارند، مرتبط باشند.

آدامس می جوید.

بنابر تحقیقات، به نظر می رسد آدامس با عملکرد بهتر در آزمایش ها و وظایف حافظه ارتباط مستقیم دارد. حافظه، توجه و عملکرد اجرایی و فکری شما ممکن است هنگام جویدن آدامس افزایش یابد. با این حال، دانشمندان هنگام اثبات این امر برخی از دشواری ها و اختلاف نظرها را داشته اند، زیرا ممکن است بر عملکرد نیز تأثیر بگذارد.

شما فقط چند دوست کم دارید.

اعتقاد بر این است که افراد باهوش تر، دوستان کمتری دارند و محافل اجتماعی کمتری دارند. زیرا استقلال بیشتری دارند. طبق نظریه ساوانا، در گذشته، انسان ها برای شکار و حل مشکلات با هم به گروه های بزرگتری احتیاج داشتند. با این حال، امروزه، ما وابستگی کمتری داریم، به خصوص افراد بسیار باهوشی که می توانند به تنهایی مشکلات خود را حل کنند.

نظر شما در مورد این عادت ها چیست؟ آیا صفات دیگری نیز وجود دارد که در افراد بسیار باهوش مشاهده کرده باشید؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد