اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

3 قدم موثر و بلند تا کاهش وزن سریع شما

روش هایی برای کاهش وزن سریع وجود دارد که اگر یک پزشک متخصص آن را برای شما تجویز کند می توانید با خیال راحت خود را مدیریت کنید و 1 کیلوگرم از وزن خود را در هفته کاهش دهید.

3 قدم موثر و بلند تا کاهش وزن سریع شما


روش هایی برای کاهش وزن سریع وجود دارد که اگر یک پزشک متخصص آن را برای شما تجویز کند می توانید با خیال راحت خود را مدیریت کنید و 1 کیلوگرم از وزن خود را در هفته کاهش دهید.

بسیاری از برنامه های غذایی باعث احساس گرسنگی یا نارضایتی شما می شوند و از جمله دلایلی است که پیروی از یک برنامه غذایی سالم را سخت می کند. رژیم هایی مانند رژیم های کم کربوهیدارت و غذای کامل، رژیم های کم کالری برای کاهش وزن موثر هستند و پیروی از آن ها کار بسیار راحتی است.

لاغری

این سه گام برای کاهش وزن دارای 3 هدف اساسی هستند:

اشتهای شما کاهش یابد

باعث کاهش سریع وزن شود

با افزایش لامت متابولیک شما همراه باشد

گام اول: کربوهیدرات های تصفیه شده را کاهش دهید

غلات

یکی از راه های کاهش سریع وزن کاهش قندها، نشاسته ها و کربوهیدرات ها است. یک برنامه غذایی کم کربوهیدرات و یا کاهش کربوهیدرات های تصفیه شده و جایگزین کردن غلات کامل به جای آن ها می تواند در کاهش وزن کمک کننده باشد.

هنگامی که برای لاغر شدن از این روش بهره می برید سطح گرسنگی شما پایین می آید و در نهایت کالری کمتری مصرف می کنید. همچنین شما می توانید با یک برنامه غذایی کم کربوهیدرات می توانید انرژی خود را از طریق سوزاندن چربی های دخیره شده تامین کنید.

رژیم کم کربوهیدرات می تواند اشتها را کاهش دهد که در نهایت منجر به خوردن کالری کمتر بدون احساس نیاز به مصرف کالری و احساس گرسنگی می شود.

گام دوم: پروتئین، چربی و سبزیجات بخورید

گوشت

هر یک از وعده های غذایی شما باید شامل: پروتئین، چربی و سبزیجات و بخش کوچکی از کربوهیدرات های پیچیده مانند غلامت کامل باشد.

مصرف پروتئین توصیه شده از سوی پزشکان برای حفظ سلامتی و توده عضلانی در هنگام کاهش وزن ضروری است. خوردن مقدار کافی از پروتئین می تواند عوامل خطر قلبی، اشتها و وزن بدن را بهبود ببخشد. یک مرد متوسط روزانه به 56 تا 91 گرم و یک زن متوسط به 45 تا 75 گرم گوست نیاز دارد. مصرف پروتئین همچنین باعث افزایش احساس سیری، کاهش 60 درصدی از اشتهای کاذب، میل به خوردن غذا در آخر شب می شود.

منابع پروتئین سالم شامل:

گوشت: گوشت گاو، مرغ، گوشت خوک و بره

ماهی و غذاهای دریایی: ماهی قزل آلا و میگو

تخم مرغ: تخم مرغ کامل با زرده

پروتئین های گیاهی: لوبیا ، حبوبات ، کینوا ، تمپه و توفو

مورد بعدی مصرف سبزیجات با برگ سبز است آن ها پر از مواد مغذی هستند و شما میتوانید مقادیر بسیار زیادی بخورید بدون اینکه کالری و کربوهیدرات زیادی را به بدن خود وارد کنید.

سبزیجاتی که برای یک رژیم کم کربوهیدرات می توانید استفاده کنید شامل: کلم بروکلی، گل کلم، اسفناج، گوجه فرنگی، کلم پیچ، کلم، کاهو و خیار است.

بدن شما حتی اگر در یک رژیم لاغری قرار داشته باشید همچنان به چربی های سالم نیاز دارد. روغن زیتون و روغن آووکادو بهترین گزینه ها برای اضافه شدن به رژیم غذایی شما است. چربی ها دیگر مانند کره و روغن نارگیل به دلیل محتوای چربی اشباع شده باید در حد متوسط مصرف شوند.

گام سوم: فعالیت بدنی داشته باشید

پیاده روی

ورزش برای کاهش وزن لازم نیست اما ی تواند به شما کمک کند تا سریع تر وزن کم کنید و وزنه برداری گزینه بسیار مناسبی است زیرا با بالا بردن وزنه کالری زیادی می سوزانید و از کند متابولیسم خود جلوگیری می کنید. عس کنید در هفته 3 تا 4 بار به باشگاه بروید و وزنه بزنید. اگر بلند کردن وزنه برای شما گزینه مناسبی نیست بر روی ورزش هایی مانند پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و یا شنا تمرکز کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد