اونس طلا2414.52
مظنه14,521,000
18 گرم3,352,100
ارزش سکه32,715,813
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

آیا مصرف آب نارگیل به سلامت افراد دیابتی کمک می کند؟

افراد دیابتی جزو گروهی هستند که باید بسیار به رژیم غذایی و مواد قندی مصرفی خود توجه کنند و آب نارگیل که به عنوان نوشیدنی ورزشی طبیعت شناخته می شود معجزه ی سلامتی برای افراد دیابتی است.

آیا مصرف آب نارگیل به سلامت افراد دیابتی کمک می کند؟


افراد دیابتی جزو گروهی هستند که باید بسیار به رژیم غذایی و مواد قندی مصرفی خود توجه کنند و آب نارگیل که به عنوان نوشیدنی ورزشی طبیعت شناخته می شود معجزه ی سلامتی برای افراد دیابتی است.

آب نارگیل به عنوان یک منبع قندی، الکترولیت و ماده ای هیدراته کننده شناخته می شود. آب نارگیل مایعی نیمه شفاف و شیرین است که از داخل نارگیل های تازه و سبز استخراج می شود. گوشته ی نارگیل سرشار از چربی است اما برخلاف آن آب نارگیل بیشتر از کربوهیدارت تشکیل شده است.

دیابت

آب نارگیل به دلیل کربوهیدرات و مواد افزودنی مانند شکر، طعم دهنده و آب میوه های دیگر ممکن است بنظر برسد برای افراد دیابتی نوشیدنی مناسبی نیست در نتیجه آیا آب نارگیل برای افراد مفید است یا مضر؟

آب نارگیل به دلیل وجود قندهای طبیعی طعم شیرینی دارد با این حال مقدار قند آن بسته به مقدار قند اضافه شده توسط سازندگان صنعتی آن متفاوت است.

در هنگام مقایسه 250 میلی لیتر آب نارگیل شیرین شده و شیرین نشده شما مشاهده می کنید که آب نارگیل شیرین شده دو برابر آب نارگیل شیرن نشده قند دارد.

بنابراین آب نارگیل شیرین نشده نسبت به بسیاری دیگر از نوشیدنی های شیرین ، از جمله نوشابه برای کسانی که دیابت دارند یا کسی که می خواهد مصرف قند خود را کاهش دهد انتخاب بسیار بهتری است.

نوشابه

همچنین آب نارگیل منبعی عالی از پتاسیم، منگنز و ویتامین C است.

درحالی که آب نارگیل منبعی از قندهای طبیعی است اما انتخاب بهتری نسبت به سایر نوشیدنی های قندی و شیرین مصنوعی است و تاثیر کمتری بر روی سطح قند خون دارد. با این وجود سعی کنید میزان مصرف خود را به 1 تا 2 فنجان در روز محدود کنید.

نارگیل

تحقیقات کمی در مورد آب نارگیل و تاثیر آن بر روی دیابت وجود دارد اما تحقیقات حیوانی نشان داده اند که آب نارگیل شیرین نشده باعث بهبود قابل توجهی در سطح قند خون، هموگلوبین و استرس می شود.

محققان این نتایج را ناشی از محتوای پتاسیم، منیزیم، منگنز، ویتامین C آب نارگیل دانسته اند که همگی به بهبود حساسیت به انسولین کمک می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد