اونس طلا2414.89
مظنه14,496,000
18 گرم3,346,400
ارزش سکه32,659,488
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,200,000
نیم23,300,000
ربع14,600,000

بررسی گوشی Realme 8 5G؛ آیا ارزش خرید دارد؟

همه ما نمونه هایی از سرعت بالای 5G در دانلود را شاید خیلی شنیده باشیم و خب امکان دارد تصمیم بگیرید که یک گوشی داشته باشید که حتما از تکنولوژی 5G برخوردار باشد. اما آیا Realme 8 5G میتواند جوابگو این نیاز شما باشد؟

بررسی گوشی Realme 8 5G؛ آیا ارزش خرید دارد؟


همه ما نمونه هایی از سرعت بالای 5G در دانلود را شاید خیلی شنیده باشیم و خب امکان دارد تصمیم بگیرید که یک گوشی داشته باشید که حتما از تکنولوژی 5G برخوردار باشد. اما خب واقعیتی که اینجا مطرح هست این است که این تکنولوژی خوب است اما نه روی هر گوشی که از آن برخوردار است. در حال حاضر این تکنولوژی در همه دنیا به طور گسترده وجود ندارد و خب میتواند هزینه های بالایی نیز برای شرکت ها و حتی کاربران برای استفاده از آن به دنبال داشته باشد. و خب این معادله پیچیده تر خواهد شد وقتی که بخواهید آن را روی گوشی Realme 8 5G داشته باشید.

گوشی

قیمت یک G اضافی
Realme 8 5G در درجه اول برای ارائه یک تلفن 5G ارزان قیمت به مشتریان به وجود آمده است. با این وجود ، به نظر می رسد Realme 8 5G کاملاً شبیه Realme 8 است ، با این تفاوت که در پشت آن خوشبختانه یک آرم بزرگ وجود ندارد. جنس پشت گوشی از پلی کربنات است. با این وجود به نظر می‌رسد که آنچنان که باید دوام و مقاومت خوبی ندارد.

مشخصات

این گوشی هیچ صفحه نمایش OLED ندارد. یک پنل LCD 6.5 اینچی 90 هرتزی تعبیه شده است. در حالی که از HDR پشتیبانی نمی کند ، دارای زاویه دید و خوانایی خوب در نور خورشید است. همچنین دارای جک هدفون 3.5 میلیمتری است.

پردازنده

Realme 8 5G با Dimensity 700 کار می کند که یک پردازنده هشت هسته ای میان رده است. در امتیازات خام امتیازات بالاتر از Snapdragon 732G است اما همه بازی ها برای استفاده بهینه از آن طراحی نشده اند. برای مثال ، وقتی میبینید که تراشه می تواند عملکرد بهتری داشته باشد ، Call of Duty: Mobile در کیفیت گرافیک متوسط ​​میتواند عملکرد خوبی داشته باشد. اگرچه لازم نیست نگران عملکرد روزانه باشید و 8 گیگابایت رم همراه به باز نگه داشتن برنامه ها در پس زمینه کمک می کند. برای سایر عملکرد های روزانه هیچ نگرانی وجود ندارد چون به راحتی میتواند نیاز کاربر را برطرف کند.

realme

دوربین

Realme 8 5G دارای دوربین سه گانه متشکل از 48 مگاپیکسل عریض ، لنز عمودی B&W و لنز ماکرو است. سنسور اصلی در نور روز عکس های مناسبی می گیرد ، اما عملکرد آن در نور کم تا حدودی ضعیف به نظر می‌رسد. همچنین محدودیت فیلم ها با کیفیت 1080p @ 30fps است. برای عکس های سلفی ، یک سنسور 16 مگاپیکسلی وجود دارد ، اما رنگ پوست را ممکن است با تغییراتی همراه کند به همین دلیل شما از دوربین هایی که هزینه کمتری دارند اما 5G ندارند ، دوربین بهتر و متنوع تری را تجربه خواهید کرد.

دوربین

نرم افزار

Realme UI 2.0 روی این گوشی وجود دارد به همین دلیل اندروید 11 را جدا از آن باید دریافت کنید. بسیاری از ویژگی های مفید مانند پنجره های شناور ، حالت تاریک قابل تنظیم و صدای دو حالته و غیره وجود دارد. یکی از مواردی که ممکن است شما را تا حدودی اذیت کنند است که برنامه های سیستمی مانند Browser و Themes تعداد مضحکی از اعلان های ناخواسته ارسال می کنند. در مورد دریافت اندروید های بالاتر تا حدودی به نظر میرسد آنچنان که انتظار میرود نمی‌توان به درستی مشخص کرد که به نسخه های 13 اندروید دست پیدا کند.

باتری

با عدم وجود شبکه های 5G در حال حاضر ، واحد 5000 میلی آمپر ساعتی گوشی می تواند به راحتی یک و نیم روز برای شما دوام بیاورد. متأسفانه شارژ تلفن با شارژر اختصاصی 18 وات تقریباً 2 ساعت و 30 دقیقه طول می کشد. Realme با شارژرهای 30W و 65W در واقع عقب گردی بزرگ در حرکت این گوشی به سمت یک گوشی خوب محسوب میشود که حتما باید این شرکت آن را مد نظر داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد