اونس طلا2300.65
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

چرا سوراخ کردن گوش کودک ایده خوبی نیست

طبق آکادمی اطفال آمریکا، والدین باید صبر کنند تا بچه هایشان حداقل 6 ماهه شوند تا گوش هایشان سوراخ شود. در حالی که این توصیه ها اغلب توسط والدین مورد بحث و بررسی قرار می گیرند، سوراخ کردن گوش کودکان مضراتی را به همراه خود دارد.

به گزارش سایت طلا،طبق آکادمی اطفال آمریکا، والدین باید صبر کنند تا بچه هایشان حداقل 6 ماهه شوند تا گوش هایشان سوراخ شود. در حالی که این توصیه ها اغلب توسط والدین مورد بحث و بررسی قرار می گیرند، سوراخ کردن گوش کودکان مضراتی را به همراه خود دارد.

1= آنها واقعاً می توانند به خود آسیب برسانند.

پیرسینگ مهم نیست. بدون توجه به سن، چیزهای دیگری نیز وجود دارد. وقتی گوش کودک را سوراخ می کنید، ممکن است قرمز شود و واقعاً حساس شود. با این حال، نوزادان غیرقابل پیش بینی هستند و ممکن است سعی کنند گوشواره را لمس کنند و بکشند، که این می تواند یک خطر خفه کننده باشد.

2= شما در حال انتخاب برای آنها هستید.

در حالی که این کاملاً به والدین بستگی دارد که آیا می خواهند گوش کودک خود را سوراخ کنند یا نه، این خطر وجود دارد که کودک بزرگ شود و از آن بدش بیاید. از آنجایی که سوراخ کردن گوش در هر سنی به همان میزان آسیب می رساند، شاید گزینه بهتری باشد که به کودک اجازه دهید خودش تصمیم بگیرد.

3= دائمی است.

اگرچه همیشه اینطور نیست، اما گاهی اوقات گوش سوراخ شده ممکن است بافت گوش را زخم کند و سوراخ را دائمی کند. اگر کودک شما بزرگ شود و تصمیم به خلاص شدن از شر سوراخ کند، سوراخ کردن دائمی ممکن است به یک مشکل تبدیل شود.

4= می توانند به عفونت مبتلا شوند.

سوراخ کردن گوش نوزاد حتی اگر با رعایت تمام موارد احتیاطی انجام شود، همیشه خطر ابتلا به عفونت را دارد، مگر اینکه به درستی مراقبت شود. اگر گوش طبق دستور متخصص تمیز نشود، درد، ترشح و تورم ظاهر می شود و حتی می تواند منجر به تشکیل کلوئید شود. توصیه می شود حداقل تا 6 هفته پس از سوراخ کردن به گوش دست نزنید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد