اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سقوط قیمت بیت کوین با پیشنهاد بایدن مبنی افزایش مالیات ها در آمریکا

جو بایدن پیشنهاد داده است بالاترین نرخ مالیات بر سود سرمایه بلند مدت را از 20٪ به 39.6٪ برای کسانی که بیش از 1 میلیون دلار درآمد دارند افزایش داده شود.

سقوط قیمت بیت کوین با پیشنهاد بایدن مبنی افزایش مالیات ها در آمریکا


جو بایدن پیشنهاد داده است بالاترین نرخ مالیات بر سود سرمایه بلند مدت را از 20٪ به 39.6٪ برای کسانی که بیش از 1 میلیون دلار درآمد دارند افزایش داده شود. این افزایش مالیات بر نهنگ های ارز های رمزنگاری که روی مقادیر زیادی از سودهای غیر واقعی نشسته اند تأثیر منفی خواهد گذاشت.

مالیات بر سود سرمایه مالیاتی است که هنگام کسب درامد های سرمایه ای مانند ارز رمزپایه و سهام پرداخت می شود. زمانی که یک ارز دیجیتال در یک صرافی به فروش می‌رسد و یا به یک ارز دیگر تبدیل میشود مالیات آن محاسبه خواهد شد.

افزایش سرمایه کوتاه مدت زمانی رخ می دهد که یک دارایی را پس از نگه داشتن آن در مدت کمتر از 12 ماه بفروشید. این سودها به عنوان درآمد منظم مالیات می گیرند و نرخ مالیات حاشیه ای از 10٪ تا 37٪ است.

مالیات

افزایش بلند مدت سرمایه زمانی اتفاق می افتد که یک دارایی را برای بیش از 12 ماه نگه داشته شوند. این سودها بسته به وضعیت بایگانی و سطح درآمد شما ، با دو میزان متفاوت یعنی ، 0٪ ، 15٪ یا با بالاترین نرخ 20٪ مالیات دریافت می شود.

نرخ مالیات

بایدن پیشنهاد داده است که بالاترین نرخ مالیات بر سود سرمایه بلند مدت را از 20٪ به 39.6٪ برای کسانی که بیش از 1 میلیون نفر درآمد دارند ، افزایش دهد. اگرچه دو برابر شدن نرخ مالیات نگران کننده به نظر می رسد ، اما ممکن است تأثیر گسترده ای نداشته باشد.

در سال 2018 ، حدود 153 میلیون مالیات دهنده اظهارنامه مالیاتی را به سازمان امور مالیاتی در آمریکا ارائه دادند. در این میان ، فقط حدود 540،000 گزارش درآمد تعدیل شده بیش از یک میلیون دلار را داده اند که کمتر از 1٪ از مالیات دهندگان ایالات متحده را نشان می دهد. در صورت تصویب این لایحه ، این بخش کوچک از مالیات دهندگان برای سودهای طولانی مدت خود باید مالیات های بسیار بالایی متحمل شوند.

نهنگ های بیت کوین و کاهش قیمت بیت کوین

این بخش کوچک از مالیات دهندگان با درآمد بالا همچنین ممکن است شامل دارندگان ارز های رمز نگاری باشند که از بازار ارز های دیجیتال سود های بالایی نیز به دست می‌آورند و همچنین قصد نگهداری آن به صورت طولانی مدت را دارند. به همین منظور شرکت هایی که مقادیر بالایی از ارز های دیجیتال بخصوص بیت کوین را در اختیار دارند ممکن است تصمیم به فروش دارایی های ارز دیجیتال خود قبل از تصویب این لایحه بگیرند.

نهنگ

همچنین سیاست جو بایدن نرخ مالیات بر درآمد عادی را از 37٪ به 39.6٪ افزایش می دهد. این بدان معنی است که کسانی از طریق فعالیت در بازار های دیجیتال کسب درامد میکنند مانند استخراج ارز های دیجیتال و یا استیکینگ و بیش از 500000 دلار درآمد سالانه دارند با پرداخت مالیات تا حدودی بیشتر از قبل رو به رو خواهند شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد