اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

وقوع انفجار در نزدیکی نیروگاه هسته‌ای رژیم صهیونیستی

منابع خبری رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه‌ای در نزدیکی نیروگاه هسته‌ای «دیمونا» خبر دادند.

به گزارش سایت طلا ،خبرگزاری رویترز به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که بامداد امروز (پنجشنبه) آژیر هشدار در منطقه ابوقرینات در نزدیکی نیروگاه هسته‌ای دیمونا به صدا درآمده است.

برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تنها یک گلوله خمپاره از غزه به سمت منطقه دیمونا شلیک شده است.

این در حالی است که وبگاه عبری زبان «روترنت» از یکی از ساکنان منطقه ابوقرینات نقل کرد که این آژیر خطر در پی وقوع یک انفجار شدید به صدا درآمده است و شدت انفجار به حدی بود که «خانه‌های ما به لرزه درآمد».

برخی دیگر از منابع اسرائیلی می‌گویند که انفجار منطقه دیمونا ناشی از حملات راکتی نبوده است، چراکه در چندین منطقه از جمله «قدس»، «بئر السبع»، «کریات» و «مودیعین» هم صدای این انفجار شنیده شده است.

صبح روز چهارشنبه نیز انفجاری در یکی از مراکز صنایع نظامی حساس ( کارخانه صنایع موشکی) در مرکز رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست که هنوز علت آن مشخص نشده است.

رژیم صهیونیستی حمله موشکی سوریه را تأیید کرد

"آویخای ادرعی" سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی البته مدعی شد: نیروهای ارتش دفاعی اسرائیل شلیک موشک زمین به هوا از سوریه به سوی اسرائیل را رصد کرده‌اند که در منطقه "النقب" فرود آمده است.

وی همچنین مدعی شد: این حمله موشکی خسارت جانی و مالی به دنبال نداشته و به رآکتور هسته‌ای دیمونا نیز اصابت نکرده و به آن نزدیک هم نشده است.

ادرعی افزود: موشک شلیک شده به سوی جنگنده اسرائیلی از نوع اس ای ۵ بوده که در منطقه "الشتات البدوی" افتاده است.

پیش از این رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که موشک سوری که به یک جنگنده اسرائیلی پرتاب شده بود در نزدیکی منطقه "دیمونا" فرود آمده است.

رسانه‌های محلی صهیونیستی گزارش دادند که در هفته گذشته این رژیم از بیم حملات سوریه و یمن، توان دفاع هوایی خود در اطراف رآکتور دیمونا و بندر "ایلات" در ساحل دریای سرخ را شدت بخشیده است.

منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند آژیرهای خطر در اطراف رآکتور هسته‌ای "دیمونا" در بیابان "النقب" در جنوب سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است.

پیش از آن نیز برخی از صدای انفجاری قوی در اطراف این رآکتور هسته‌ای خبر داده بودند.

از سوی دیگر، ارتش سوریه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور موفق به رهگیری و انهدام موشک‌های صهیونیستی در منطقه "الضمیر" در حومه دمشق شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد