اونس طلا2312.77
مظنه15,391,000
18 گرم3,553,000
ارزش سکه34,675,923
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

اطمینان محققان از عدم وجود راننده در پشت فرمان تسلا

محققان سعی می کنند دریابند که آیا سیستم کمک راننده "Autopilot" یا سیستم قابلیت رانندگی خودکار کامل استفاده شده است یا خیر.

به گزارش سایت طلا ،محققان سعی می کنند دریابند که آیا سیستم کمک راننده "Autopilot" یا سیستم قابلیت رانندگی خودکار کامل استفاده شده است یا خیر.

ناظران ایمنی فدرال تیمی را برای تحقیق در مورد تصادف مرگبار یک ماشین الکتریکی تسلا در حومه شهر هوستون فرستاده اند که در آن هیچ کس پشت فرمان نبوده است.

اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی (NHTSA) روز دوشنبه اعلام کرد تیم ویژه ای برای بررسی تصادف را به محل اسپرینگ، تگزاس اعزام کرده است.

پاسبان مارک هرمان از منطقه چهار ایالت هریس گفت: محققان 100٪ مطمئن هستند که هیچ کس راننده تسلا مدل S نبوده است. این خودرو به درخت برخورد کرده، شعله ور شده و دو مرد داخل این ماشین را به قتل رسانده است.

یک نفر در صندلی سرنشین جلو و دیگری در صندلی عقب پیدا شد.

تلویزیون KHOU-TV گزارش داد که این خودرو یک تسلا مدل S مدل 2019 بود و کشته شدگان افراد 59 و 69 ساله بودند.

اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی (NHTSA) در چند سال گذشته، محققان را به 27 تصادف تسلا اعزام کرده است.

روز دوشنبه در تگزاس، محققان هنوز در تلاش بودند تا تعیین کنند که آیا ماشین الکتریکی بر روی سیستم کمک راننده Autopilot بوده یا اینکه از سیستم کامل رانندگی خودکار استفاده کرده است.

در بیانیه ای، اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی (NHTSA) گفت: "ما به طور جدی درگیر هستیم تا در مورد جزئیات تصادف را بیشتر بدانیم و در صورت کسب اطلاعات بیشتر، اقدامات درست را انجام خواهیم داد."

محققان همچنین در حال کار با شورای امنیت حمل و نقل ملی (NTSB) و گرفتن احکام برای جستجوی شواهد در تصادف بودند. مارک هرمان نگفت که این موضوع به سمت تسلا هدایت می شوند. وی گفت که نمی داند محققان با سازنده خودروهای الکتریکی پالو آلتو، کالیفرنیا صحبت کرده اند یا خیر.

سیستم رانندگی Autopilot تسلا که تا حدی خودکار است، در چندین تصادف منجر به مرگ شده است. به عنوان مثال عدم تشخیص عبور تریلرهای تراکتور، توقف اضطراری وسایل نقلیه یا سد بزرگراه.

کمپانی گفته است رانندگانی که از Autopilot استفاده می کنند باید در هر زمان آماده مداخله باشند. این مقاله می گوید که سیستم قابلیت رانندگی کامل قادر به رانندگی خودکار نیست و باید به طور مداوم کنترل شود.

شورای امنیت حمل و نقل ملی (NTSB) توصیه کرده است که اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی (NHTSA) و تسلا جاده هایی را که سیستم ها می توانند با خیال راحت روی آنها کار کنند را محدود کنند و برای مقاوم سازی رانندگان سیستم قوی تری نصب کنند. نه تسلا و نه این سازمان اقدامی نکردند.

در آخرین تصادف، محققان تعیین نکردند سرعت تسلا چقدر بوده. مارک هرمان گفت که مسلما سرعت بالایی داشته است.

او نمی گوید که آیا شواهدی وجود داشته که کسی در سیستم نظارت بر راننده تسلا دستکاری کرده است یا خیر، که این امر لمس دست انسان روی فرمان تشخیص می دهد. در صورت عدم تشخیص دست، سیستم هشدار داده و ماشین را خاموش می کند. اما منتقدان می گویند گول زدن مردم آسان است.

روز دوشنبه پیامی برای دریافت نظر تسلا، که هیچ دپارتمان روابط رسانه ای ندارد، گذاشته شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد