اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آنچه لبخند شما می تواند در مورد احساسات شما بگوید

لبخند شما در واقع می تواند به شما خیانت کند و آنچه واقعاً فکر می کنید را نشان دهد. اما از طرف دیگر، اگر از ظرافت های حالت چهره اطلاع داشته باشید، می توانید ذهن مردم را بخوانید. هر لبخند به معنای احساس مثبت نسبت به شما نیست.

لبخند شما در واقع می تواند به شما خیانت کند و آنچه واقعاً فکر می کنید را نشان دهد. اما از طرف دیگر، اگر از ظرافت های حالت چهره اطلاع داشته باشید، می توانید ذهن مردم را بخوانید. هر لبخند به معنای احساس مثبت نسبت به شما نیست.

3 گروه اصلی لبخند وجود دارد.

محققان پس از مطالعه بر روی افراد، لبخندها را بر اساس ترکیبات عضلانی تقسیم کرده اند:
1= لبخند پاداش. این یک حالت متقارن از عضلات zygomaticus با لیفت ابرو است. لبها کشیده می شوند.
2= لبخند وابستگی. این حالت، تأیید یا پیوند را برقرار می کند. همچنین متقارن است، اما با لب های فشار داده شده و بدون در معرض بودن دندان است.
3= لبخند سلطه. این نشان دهنده وضعیت است و متقارن نیست، با ابروهای برآمده و گونه های بلند.
علاوه بر این ، محققان انواع خاصی را تعریف می کنند که می تواند انواع مختلف احساسات را نشان دهد.


1= لبخند معاشقه


این لبخند بسیار مشهوری است که بارها در نقاشی مونالیزا از لئوناردو داوینچی دیده ایم. این یکی از آن لبخندهای اسرارآمیز و خجالت آور است که قبل از نگاه کردن سریع دوباره به آن، از آن استفاده می کنید. این عمل فقط برای یک لحظه ادامه دارد.

دفعه دیگر، وقتی این حالت را در مورد شخصی که به شما نگاه می کند مشاهده می کنید، متوجه خواهید شد که شخصی با شما معاشقه می کند.

2= لبخنند احساس

لبخند احساس به راحتی قابل تشخیص است. ماهیچه ها احساسات واقعی، کنترل نشده و مثبت را منعکس می کنند. هیچ عضله دیگری در قسمت تحتانی صورت درگیر نیست به جز عضلات دور چشم، بنابراین می توانید چین و چروک ها را ببینید. لبخند احساس می تواند طولانی مدت و شدید باشد.

3= لبخند تحقیر آمیز

لبخند تحقیرآمیز نشانه مثبتی نیست. این نشان دهنده ترکیبی از انزجار یا کینه است. گوشه لب ها سفت شده و اغلب یک طرف لب از طرف دیگر بالاتر است.

4= لبخند بدبختی

لبخند بدبختی حالت پوزخند و تحمل است. بسیار ناچیز و نامتقارن است. می توانید اندوه عمیقی را در چشمان شخصی که آن را بیان می کند مشاهده کنید. اساساً، این حالت نوعی حفاظت و تلاش برای پنهان کردن بدبختی است. وقتی شخصی سعی می کند وانمود کند که با چیزی مشکلی ندارد، می توانید این لبخند را ببینید، اما در واقع اینطور نیست. مانند تماشای یک فیلم خسته کننده با شریک زندگی خود، اما باید در آنجا باشید.

5= لبخند مرطوب

لبخند مرطوب تلاشی برای کنترل لبخند شاد است. این اتفاق زمانی می افتد که ما باید مودب باشیم و نباید لبخند بزنیم، حتی اگر چیزی وجود دارد که بسیار خنده دار به نظر می رسد. گونه ها بالا رفته اما گوشه های لب های شما پایین است.

6= لبخند انتخابی

لبخند انتخابی هدفش این است که اخبار بد را کنار بگذارد. این حالت را وقتی می فهمید که همه صندلی های یک رستوران رزرو شده یا شلوغ است. ناگهان این حالت شروع می شود. لب پایین کمی بالا آمده است و ممکن است متوجه کج شدن سر شوید.

7= لبخند ساختگی

لبخند ساختگی به راحتی قابل تشخیص است. عضلات اطراف چشم درگیر نمی شوند، بنابراین چین و چروک نمی بینید. مردم اغلب تصور می کنند که چشمانشان هنگام لبخند زدن نیز لبخند می زند، اما محققان نشان داده اند که این فقط یک توهم است.

8= لبخند ترس

لبخند ترس با استفاده از نمایش دندانها نشان داده می شود. ممکن است به نظر برسد که شما می خندید، اما در واقع عصبی هستید. دندان ها محکم به هم چسبیده و چشم ها بزرگتر می شوند. ابروها نیز حالت تعجب دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد