اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تجمع اعتراضی مالباختگان بورس در سه کلان شهر

در حالی ریزش ۸ ماهه بازار سهام و وضعیت بغرنج بورس همچنان ادامه دارد که امروز سهامداران در تهران، مشهد و اصفهان با تجمع اعتراضی به مسئولان، حقوقی‌ها و صدا و سیما، اعتراض کردند.

به گزارش سایت طلا،در حالی ریزش چندین ماهه نرخ سهام و شاخص بورس همچنان ادامه دارد و خبری از توقف این سیر نزولی و حمایت عملی دولت از بورس نیست که سهامداران در ادامه اعتراض به وضعیت حاکم بر بازار سرمایه و بعد از تجمع چند روز پیش در مقابل مجلس و ساختمان بورس تهران، امروز هم اقدام به اعتراض کردند.

بنا به گزارش گسترش نیوز، سهامداران تهرانی، مشهدی و اصفهانی امروز در مقابل بورس منطقه‌ای تجمع کرده و نسبت به بی‌تفاوتی مسئولان برای ۸ ماه ریزش و زیان سنگین و عدم مبارزه با متخلفان و مفسدان اعتراض کردند. حتی بخش خبری ۲۰: ۳۰ صدا و سیما به دلیل عدم پوشش صدای اعتراض سهامداران را مورد عنایت قرار دادند.

در تجمع اعتراضی سهامداران اصفهان در مقابل تالار منطقه ایی هم نسبت به وضعیت نامطلوب بازار سرمایه، عدم رسیدگی مسئولان، دادن وعده‌های تو خالی و عدم مبارزه با حقوقی‌های متخلف، شعارهای دادند.

سهامداران معترض پایتخت هم با حضور در مقابل ساختمان شرکت بورس ، خیابان سعادت آباد را با نشستن و سر دادن شعار، اعتراض کردند .

در این میان، اقدامات اخیر سازمان بورس در مواردی چون افزایش دامنه نوسان به مثبت ۶ و منفی ۳، هم فایده ایی به حال وخیم بازار نداشته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد