اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آی مک های جدید و رنگارنگ اپل از طراحی براق و تراشه M1 بهره می برند

مدل 24 اینچی فقط کمی بزرگتر از مدل 21.5 اینچی است.

به گزارش سایت طلا ،تراشه M1 اپل سرانجام به همراه تعداد زیادی نسخه دیگر که مدت ها در انتظار آن بودند، به iMac راه پیدا کرد. آخرین نسخه از iMac ها سرانجام با مجموعه ای از رنگ های پاستیلی معرفی شدند. این سری با مدل 24 اینچی شروع می شود، که اپل می گوید فقط کمی بزرگتر از مدل 21.5 اینچی قبلی است. طراحی جدید و براق حاشیه های بسیار باریک تری در نمایشگرهای 4.5K retina دارد و همچنین قاب عقب آن به شکل تخت در آمده است. خداحافظی با قوز iMac، و سلام به یک کامپیوتر کاملا مدرن تر.

در مورد سایر به روزرسانی ها، ویژگی جدید iMacs دوربین های 1080p با سنسورهای بزرگتر است. این دوربین قادر به همکاری با پردازنده M1 برای کنترل تعادل رنگ سفید، کاهش نویز و تنظیمات نوردهی خواهد بود. همچنین سه میکروفون وجود دارد که می توانند از فرم پرتو برای کاهش نویز پس زمینه استفاده کنند و همچنین یک بلندگو بزرگتر شامل دو واحد باس و یک تویتر کوچک است.


این iMac ها مطمئناً یک نسخه کاملاً پیشرفته از این مجموعه هستند که از سال 2012 تغییر زیادی نکرده بودند. اما اینکه اپل حاشیه های صفحه نمایش را کمتر نکرد، کمی ناامید کننده است. به خصوص "برآمدگی" زیر صفحه نمایش، در سال 2021 ناخوشایند به نظر می رسد.

مطمئناً دلیل اصلی تمایل به iMac های جدید تراشه M1 است. همانطور که در بررسی MacBook Air و MacBook Pro مشاهده کردیم، تراشه اپل عملکرد قابل توجهی را نسبت به سخت افزار x86 اینتل دارد. جالب است بدانید عملکرد M1 در یک ماشین بسیار بزرگتر که نیازی به نگرانی در مورد مصرف برق ندارید، چگونه عمل می کند. مزیت دیگر: گرما و سر و صدا بسیار کمتر. اپل می گوید iMac های جدید 50 درصد ساکت تر از مدل های قبلی هستند.

به طور طبیعی، اپل صفحه کلیدهای رنگارنگ جدید Magic را ارائه می دهد تا در کنار رایانه های جدید خود قرار بگیرند. به نظر می رسد این کیبوردها مشابه مدل قبلی هستند، با این تفاوت که اکنون پشتیبانی اختیاری TouchID برای iMac های رده بالاتر وجود دارد.
iMac جدید 24 اینچی برای سفارش از تاریخ 20 آوریل در دسترس است که از 1299 دلار با پردازنده گرافیکی 7 هسته ای شروع می شود و پردازنده گرافیکی 8 هسته ای قدرتمندتر از 1499 دلار شروع می شود. این مدل گران قیمت علاوه بر دو پورت Thunderbolt ، شامل سه پورت USB 3 است.


برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد