اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

3 روش مهم برای یادگیری در کودکان که والدین باید بدانند

برخی از روش ها دیگر کارایی خود را از دست داده اند و برخی نیز ممکن است از نظر علمی ثابت نشده باشند. در اینجا ما 3 روش مهم در یادگیری را به شما معرفی می‌کنیم که میتواند در یادگیری کودکان شما بسیار تاثیر گذار باشد.

3 روش مهم برای یادگیری در کودکان که والدین باید بدانند


هر روش یادگیری منطقا روش خوبی برای استفاده نیست. برخی از روش ها دیگر کارایی خود را از دست داده اند و برخی نیز ممکن است از نظر علمی ثابت نشده باشند. در اینجا ما 3 روش مهم در یادگیری را به شما معرفی می‌کنیم که میتواند در یادگیری کودکان شما بسیار تاثیر گذار باشد.

1. تمرین تست
تست تمرین ،تست کم یا بدون خطر توسط مربی برای بررسی تسلط است. تست تمرین از این نظر ارزیابی جمع بندی مخاطرات زیاد مانند امتحانات نهایی یا آزمون های دولتی نیست. این یک ارزیابی تکوینی است برای دیدن آنچه دانش آموزان می دانند و نمی دانند.

تست تمرین نقش مهمی در آموزش دارد زیرا این یک روش سریع برای معلمان است که می توانند بفهمند چه کسی چه چیزی را می داند. مزیت دیگر تست عملی این است که به دانش آموز نشان می دهد چه کاری انجام می دهد و چه نمی داند. این کار تنظیم برنامه یادگیری را ساده و موثر می کند ، بنابراین دانش آموز می تواند به جای اینکه روی آنچه قبلاً می داند ، بیشتر وقت خود را صرف مطالعه آنچه نمی داند ، کند.

تست

در این مطالعه ، شرکت کنندگان اطلاعات 80٪ را با آزمایش عملی به یاد می آوردند در مقایسه با 36٪ با مرور مواد. این یک پیشرفت قابل توجه در کارآیی است و همان چیزی است که آزمایش عملی را در راس روشهای یادگیری انبوه قرار می دهد.

2. تمرین توزیع شده
نحوه برنامه ریزی جلسات مطالعه مهم است. در این مطالعه ، برخی از افراد در شش جلسه مطالعه پشت سر هم شرکت کردند. بقیه بین هر جلسه یک روز وقت داشتند و گروه آخر بین هر جلسه یک ماه وقت داشتند. گروهی که شش جلسه را داشتند، اطلاعات بیشتری را زودتر حفظ کردند (پس از جلسات دو و سه). با این حال ، گروههایی که مدتی مرخصی گرفتند در نهایت اطلاعات بیشتری را حفظ کردند.

یادگیری

بنابراین اگر می خواهید چیزی را واقعاً یاد بگیرید و آن را در حافظه طولانی مدت ذخیره کنید ، کمی وقت بگذارید تا اطلاعات بین هر جلسه مطالعه را هضم کند. مطالعه دیگر نشان داد که شرکت کنندگان 47٪ از اطلاعات را با مطالعه فاصله در مقابل 37٪ با مطالعه انبوه (گرفتگی) به یاد می آورند.

3. تمرین همپوشانی شده
تمرین متقاطع زمانی است که شما یک مهارت قدیمی را در یک درس جدید قرار دهید. به عنوان مثال ، اگر در حال یادگیری چگونگی یافتن حجم مثلث هستید ، می توانید سوالی از درس قبلی در مورد حجم مربع ها بگنجانید. این شامل مواد قدیمی تر در مواد جدید است. این یک اثر تجمعی در یادگیری ایجاد می کند و به شما کمک می کند بین دروس مختلف ارتباط برقرار کنید.

تمرین

یادگیری لایه ای همیشه منطقی نیست. باز هم ، این کار به آنچه می خواهید یاد بگیرید بستگی دارد ، اما اگر بتوانید مطالب قدیمی را در درس های جدید بگنجانید ، یادگیری لایه ای می تواند به شما کمک کند درک بالاتری از پیچیدگی ها و ارتباطات بین ایده ها داشته باشید. این کار می تواند به شما کمک کند در آینده به حل یک مسئله بهتر بپردازید و به شما کمک کند آنچه را که یاد می گیرید به مناطق دیگر منتقل کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد