اونس طلا2345.39
مظنه15,247,000
18 گرم3,519,700
ارزش سکه34,351,491
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

سرمایه‌گذار معروف: هنگام ریزش بازار سهام نباید به ارزهای دیجیتال پناه برد

یک سرمایه گذار و مشاور باسابقه رسانه ای میگوید که با سقوط سهام نباید به ارز های دیجیتال پناه برد.این سرمایه‌گذار بازارهای مالی با نام مستعار میستری بروکر گفته است که هنگام اصلاح قیمت در بازار سهام، به ارزهای دیجیتال پناه نبرند.

سرمایه‌گذار معروف: هنگام ریزش بازار سهام نباید به ارزهای دیجیتال پناه برد


یک سرمایه گذار و مشاور باسابقه رسانه ای میگوید که با سقوط سهام نباید به ارز های دیجیتال پناه برد. این سرمایه‌گذار و مشاور باتجربه بازارهای مالی با نام مستعار میستری بروکر، خطاب به معامله‌گران گفته است که هنگام اصلاح قیمت احتمالی در بازار سهام، به ارزهای دیجیتال پناه نبرند. میستری بروکر یک اصلاح شدید را برای بازار سهام آمریکا پیش‌بینی کرده است که به گفته او احتمالا تا ۶ ماه طول بکشد. وی همچنین هفته گذشته پیش‌بینی کرد که بازار ارزهای دیجیتال پس از عرضه عمومی سهام کوین بیس به اوج می‌رسد.

سهام

هفته گذشته ، این تحلیل گر پیش بینی کرد که بازار ارزهای رمزنگاری شده با لیست Coinbase به اوج خود خواهد رسید.

پس از رسیدن به بالاترین رقم همیشگی 64895 دلار در 14 آوریل ، روزی که Coinbase عمومی شد ، بیت کوین در تاریخ 18 آوریل شاهد اصلاح ناخوشایندی بود که باعث کیلوید شدن نزدیک به 1 میلیارد دلار در صرافی های مختلف شد. با این حال ، بر خلاف رشد بیش از حد و SPAC ، رمزنگاری هنوز "قاطعانه شکسته" نشده است. بیت کوین تاکنون توانسته است از سقوط روز یکشنبه خود را بازیابی کند و هم اکنون در صرافی Bitstamp با قیمت 56539 دلار معامله می شود.

بیت کوین

بازار ارز های دیجیتال در حال حاضر هنوز هم با اصلاحی رو به رو بوده است که بسیاری از معامله گران را ضرر های سنگین رو به رو کرده است. با این حال بسیاری از کارشناسان میگویند که بازار هنوز در حال اصلاحاتی جزئی است که در هفته های آینده ممکن است دوباره خود را بازیابی کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد