اونس طلا2346.48
مظنه14,511,000
18 گرم3,349,800
ارزش سکه32,693,283
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,500,000
ربع14,700,000

این کارها میتواند لجبازی کودک شما را به صفر برساند

برخورد با کودکان لجباز برای والدین یک چالش است زیرا وادار کردن آنها به کارهای اساسی مانند غذا خوردن یا خوابیدن یک نبرد روزمره است. والدین به طور ناخواسته با تسلیم شدن در برابر این احساسات باعث میشوند که کودکشان بیشتر لجباز شود.

این کارها میتواند لجبازی کودک شما را به صفر برساند


برخورد با کودکان لجباز برای والدین یک چالش است زیرا وادار کردن آنها به کارهای اساسی مانند حمام ، غذا خوردن یا خوابیدن یک نبرد روزمره است. والدین به طور ناخواسته با تسلیم شدن در برابر این احساسات باعث میشوند که کودکشان بیشتر لجباز شود.

خصوصیات یک کودک لجباز
مهم است که کودک لجباز خود را قبل از هرگونه اقدام جدی درک کنید. کودکان با اراده قوی می توانند بسیار باهوش و خلاق باشند. از طرف دیگر ، کودکان لجباز به عقیده خود پایبند هستند و آماده گوش دادن به سخنان شما نیستند.

کودک

در اینجا چند ویژگی وجود دارد که ممکن است کودکان لجباز از خود بروز دهند:

آنها نیاز شدیدی به تصدیق و شنیدن دارند. بنابراین آنها ممکن است اغلب مورد توجه شما قرار بگیرند.
آنها می توانند به شدت مستقل باشند.
آنها متعهد هستند و آنچه را دوست دارند انجام می دهند.
آنها دارای ویژگی های رهبری قوی هستند.
آنها دوست دارند کارها را با سرعت خود انجام دهند.
مدیریت یک کودک لجباز ممکن است دشوار باشد ، اما همه چیز بد نیست.

1. سعی کنید گوش دهید
ارتباط یک خیابان دو طرفه است. اگر می خواهید فرزندتان به حرف های شما گوش دهد ، باید اول مایل باشید که به حرف های او گوش دهید. کودکان لجباز ممکن است عقاید قوی داشته و تمایل به بحث و گفتگو داشته باشند.

اگر احساس کنند که از آنها خبری نمی‌گیرند ، ممکن است سرکش شوند. بیشتر اوقات ، وقتی کودک شما اصرار دارد کاری را انجام دهد یا انجام ندهد ، گوش دادن به او و گفتگوی آزاد درباره آنچه او را آزار می دهد می تواند این کار را انجام دهد. اگر می خواهید کودک پنج ساله لجباز شما حرف های شما را بشنود ، سعی کنید با آرامش با او وارد گفت و گو شوید.

لجباز

2. با آنها ارتباط برقرار کنید ، آنها را مجبور نکنید
وقتی کودکان را مجبور به انجام کاری می کنید ، آنها تمایل به طغیان دارند و هر کاری را که نباید انجام دهند انجام میدهند. اصطلاحی که این رفتار را به بهترین وجه تعریف می کند ضدتغذیه است که از ویژگی های معمول کودکان لجباز است. به عنوان مثال ، مجبور كردن فرزند شش ساله خود كه اصرار دارد قبل از خواب به تماشاي تلويزيون بپردازد ، كمكي نخواهد كرد. در عوض ، با آنها بنشینید و به آنچه تماشا می کنند علاقه نشان دهید. هنگامی که به شما اهمیت می دهد ، کودکان احتمالاً پاسخ می دهند.

ارتباط

3. به آنها گزینه هایی بدهید
کودکان لجباز ممکن است کار های خودشان را داشته باشند و همیشه دوست ندارند به آنها گفته شود چه کاری انجام دهند. به کودک چهار ساله لجباز خود بگویید که باید تا ساعت 9 شب در رختخواب باشد و تنها چیزی که از او خواهید گرفت یک صدای بلند "نه" است. به کودک پنج ساله قاطع خود بگویید که اسباب بازی ای را که شما انتخاب کرده اید بخرد ، و آنها این کار را نمی خواهند. به فرزندان خود گزینه و نه دستورالعمل بدهید. به جای اینکه به آنها بگویید به رختخواب بروید ، از آنها بپرسید که آیا می خواهند داستان قبل از خواب A یا B را بخوانند. یا دو اسباب بازی انتخابی خود را برای انتخاب به او بدهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد