اونس طلا2319.89
مظنه15,291,000
18 گرم3,529,900
ارزش سکه34,450,623
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

با راز طول عمر مردان بیشتر آشنا شوید

با مراحل و تغییرات ساده می توان امید به زندگی را افزایش داد و به نسبت طول عمر را نیز افزایش داد. این راهنما به شما کمک می کند تا با افزایش سن امید به زندگی خود را افزایش دهید بیایید با ساده ترین کار شروع کنیم.

با راز طول عمر مردان بیشتر آشنا شوید


با مراحل و تغییرات ساده می توان امید به زندگی را افزایش داد و به نسبت طول عمر را نیز افزایش داد. این راهنما به شما کمک می کند تا با افزایش سن امید به زندگی خود را افزایش دهید ، سلامتی خود را بهبود ببخشید و احساس خوبی داشته باشید. بیایید با ساده ترین کار شروع کنیم.

1- بیشتر قدم بزنید

با قدم زدن هرچه بیشتر وقتی به بیرون می روید ، پوست شما در معرض نور خورشید قرار می گیرد. این قرار گرفتن در معرض سلول های موجود در پوست برای تولید ویتامین D است. این ویتامین برای سلامت استخوان ضروری است و به نظر می رسد در افسردگی ، بیماری های قلبی ، دیابت و تقریباً در همه موارد مهم باشد. حفظ سطح ویتامین D باید ساده ترین و ارزان ترین راه برای بهبود سلامتی و افزایش امید به زندگی باشد.

2- گذراندن وقت با دوستان
فقط با معاشرت با دوستان و خانواده می توان امید به زندگی را افزایش داد. هر چقدر کسی ارتباط بیشتری با سایر اطرافیان خود داشته باشید ، سلامت کلی شما بیشتر خواهد شد. داشتن روابط مثبت با همسر ، دوستان و خانواده بهترین راه برای برقراری ارتباط است.

ما مطمئن نیستیم که چرا روابط در سلامتی و امید به زندگی نقش دارند. ممکن است افرادی که در روابط مثبت هستند کمتر رفتارهای مخاطره آمیز انجام دهند و بیشتر مراقب خودشان باشند. برای دوستان و خانواده وقت بیشتری بگذارید. با هم کارها را انجام دهید.

3- ورزش روزانه داشته باشید
با تعهد به ورزش روزانه ، امید به زندگی خود را بهبود ببخشید . یک مطالعه نشان داد افرادی که حدود 3 ساعت در هفته با شدت ورزش می کنند دارای DNA و سلولهایی هستند که 9 سال جوانتر از افرادی هستند که ورزش نمیکنند. ساده ترین راه برای ایجاد یک عادت ورزشی تکرار روزانه است. وقتی به خود قول می دهید روزانه ورزش کنید ، ممکن است یک روز را کنار بگذارید اما روز بعد دوباره به برنامه بازگردید. ورزش روزانه همچنین به بهبود خواب و سطح انرژی شما کمک می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد