اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

5 توصیه تغذیه‌ای اشتباه که حتما باید بدانید

در واقع همه توصیه های تغذیه که شما ممکن است از دورو بر خود بشنوید شاید واقعا درست نباشند. این توصیه ها بیشتر به دلیل تکراری بودن ممکن است به اشتباه درست تلقی شوند.

5 توصیه تغذیه‌ای اشتباه که حتما باید بدانید


در واقع همه توصیه های تغذیه که شما ممکن است از دورو بر خود بشنوید شاید واقعا درست نباشند. این توصیه ها بیشتر به دلیل تکراری بودن ممکن است به اشتباه درست تلقی شوند.

1- "از خوردن گلوتن دست بکشید"
بسیاری از مردم متقاعد شده اند که گلوتن برای بدن انسان مضر است و اگر می خواهید لاغر شوید باید از مصرف آن اجتناب کنید. جورجی ترس ، متخصص تغذیه به شدت با این موضوع مخالف است. "حتی اگر مصرف بدون گلوتن شما را از ماکارونی و نان دور کند ، بسیاری از غذاهای فاقد گلوتن مانند کلوچه و کیک وجود دارد که به هر حال تمام آن کالری ها را به رژیم غذایی شما وارد می کند." به علاوه ، محصولات فاقد گلوتن بسیار گران ترند ، بنابراین شما همچنین هزینه بیشتری خواهید کرد.

گلوتن

2- "ورزش کلیدی است"
این بی معنی است. دون گولم از دانشگاه نیومکزیکو توضیح می دهد که تحقیقات علمی وجود دارد که ثابت می کند تغییر رژیم شما بسیار بهتر از ورزش زیاد است. ورزش منظم اغلب باعث کاهش موقتی وزن می شود. اگر می خواهید به کاهش وزن درازمدت برسید ، باید ترکیبی از ورزش و یک رژیم غذایی خوب و سالم را پیدا کنید.

ورزش

3- "تا زمانی که غذا سالم است ، مهم نیست که چه مقدار می خورید"
آجیل ، آووکادو و روغن زیتون گزینه های بسیار سالمی به نظر می رسند. با این حال اگر مقدار زیادی از این محصولات را بخورید ، وزن شما افزایش می یابد. بنابراین ، مطمئن شوید که به اندازه قسمت های خود توجه کرده اید.

4- "داشتن یک روز بی توجی به رژیم به متابولیسم بدن شما کمک می کند"
متأسفانه ، این درست نیست داشتن یک روز کالری زیاد در واقع نتیجه عکس دارد. کالری اضافی که مصرف کرده اید به صورت چربی ذخیره می شود. جورجی ترس توضیح می دهد: "بهترین راه برای بالا بردن میزان متابولیسم بدن و از دست دادن چربی این نیست که یکشنبه یک پیتزا کامل بخورید ، بلکه هر روز مقداری کربوهیدرات بخورید ، چند بار در هفته تمرین قدرتی کنید و بخوابید."

رژیم

5- "شما فقط باید نگران رژیم و ورزش باشید"
اگر فقط این درست بود! موارد بسیار دیگری وجود دارد که بر کاهش یا افزایش وزن شما تأثیر می گذارد. برخی از این موارد خواب ، استرس و محیط اطراف است. اگر کمتر بخوابید ، وزن بیشتری خواهید داشت. استرس به ویژه هنگامی که با خوردن زیاد همراه باشد باعث افزایش وزن می شود. استرس مزمن بر روی هورمون های شما تأثیر می گذارد و باعث می شود که بخواهید بیشتر بخورید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد