اونس طلا2154.6
مظنه14,201,000
18 گرم3,278,300
ارزش سکه31,994,853
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

5 دلیل برای اینکه حتما دوش آب سرد بگیرید

آیا می دانید برای شما بسیار خوب است که به طور منظم دوش آب سرد بگیرید. خداحافظی با دوش آب گرم ممکن است جذاب به نظر نرسد ، اما ارزشش را دارد.

5 دلیل برای اینکه حتما دوش آب سرد بگیرید


آیا می دانید برای شما بسیار خوب است که به طور منظم دوش آب سرد بگیرید. خداحافظی با دوش آب گرم ممکن است جذاب به نظر نرسد ، اما ارزشش را دارد.

1. برای سیستم ایمنی بدن شما مفید است
بیشتر مردم خلاف این را باور دارند ، اما تحقیقات نشان می دهد که درجه حرارت سرد در واقع مقاومت شما را افزایش می دهد. با قرار گرفتن در معرض دمای پایین ، سیستم ایمنی بدن شما تقویت می شود و احتمال کمتری از بیماری و التهاب رنج می برید. خبر خوب: این اثر مثبت را با دوش گرفتن آب سرد در یک زمان فقط 30 ثانیه بدست خواهید آورد.

بدن

2. به شما انرژی می دهد
یک دوش تازه آدرنالین را در بدن آزاد می کند. این کار می تواند به شما کمک کند ، به ویژه صبح: یک لحظه شما را از خواب بیدار می کند و شما را پر انرژی خواهد کرد. آیا معمولاً در پایان یک روز کاری احساس خستگی می کنید؟ پس حتما از دوش آب سرد بهره ببرید.

انرژی

3. شما را شادتر خواهد کرد
اگر موفق شوید از زیر دوش آب سرد عبور کنید ، پس از آن احساس خارق العاده خواهید کرد. به دلیل این پیروزی کوچک ، بدن شما هورمون های شادی بیشتری آزاد خواهد کرد.

4- برای گردش خون شما مفید است
واکنش مثبت بدن دیگر: آب سرد گردش خون شما را تحریک می کند و بنابراین برای قلب و سیستم گردش خون مفید است.

خون

5. باعث درخشش پوست شما می شود
همچنین دوش آب سرد برای پوست شما بسیار مفید است. دمای بالا اغلب باعث خشکی پوست می شود ، در حالی که بعد از دوش آب یخ زده پوست شما احساس نرمتری می کند. برای پوستی پرانرژی و درخشان ، ایستادن در زیر دوش آب سرد فکر بدی نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد