اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عجیب ترین قوانین رانندگی سراسر جهان

در همه نقاط دنیا پیروی کردن از قوانین راهنمایی و رانندگی یک امر اجباری و ضروری است که می تواند از جان شما و دیگران محافظت کند اما این قوانین بلاستفاده ترین قوانین رانندگی هستند.

عجیب ترین قوانین رانندگی سراسر جهان


در همه نقاط دنیا پیروی کردن از قوانین راهنمایی و رانندگی یک امر اجباری و ضروری است که می تواند از جان شما و دیگران محافظت کند اما این قوانین عجیب ترین قوانین رانندگی هستند.

احترام به قوانین رانندگی و رعایت آن ها یک امر ضروری است که می تواند شما را از تمامی آسیب های احتمالی دور نگه دارد و جان شما را حفظ کند اما در این مطلب برخی از قوانین رانندگی را به شما معرفی خواهیم کرد که هیچ کاربردی ندارند.

گوریل ممنوع: طبق قوانین ترافیکی ماساچوست نشاندن گوریل بر روی صندلی عقب ماشین هنگام رانندگی ممنوع است.

گوریل

تف ممنوع: طبق قانون در جوجیا هیچ مسافر و یا راننده ای حق ندارد آب دهان خود را از ماشین یا اتوبوس در حال حرکت به بیرون پرتاب کند مگر آن که راننده کامیون باشد.

چشم بسته ممنوع: در آلاباما رانندگی با چشمان بسته را یک چالش می دانند به همین دلیل دولت این منطقه قانونی وضع کرده است که رانندگی با چشمان بسته ممنوع است.

رانندگی

بچه ممنوع: قانون گذارن می گویند ممکن است کودکان در هنگام بازی به زیر ماشین ها قایم شوند و جانآن ها در خطر باشد در نتیجه همه رانندگان باید پیش از روشن کردن خودرو زیر ماشین را چک کنند.

ماشین کثیف ممنوع: در کرملین رانندگی با خودرو کثیف ممنوع است و شکستن این قانون منجر به 4000 دلار جریمه می شود در دبی نیز مشابه این قانون وجود دارد.

بچه

آب پاشیدن ممنوع: طبق قانون چین پاشیدن آب روی عابران پیاده منجر به جریمه 260 هزار تومانی می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد