اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه بدون جوشاندن تخم‌مرغ میتوانیم تخم‌مرغ آبپز درست کنیم؟

تخم مرغ پر از پروتئین است و انرژی زیادی را در اختیار ما قرار می دهد. اگر مرتباً تعداد زیادی تخم مرغ جوشانده شده تهیه می کنید این ترفند برای شماست تا زحمت خود را در این کار کمتر کنید.

چگونه بدون جوشاندن تخم‌مرغ میتوانیم تخم‌مرغ آبپز درست کنیم؟


آیا از خوردن تخم مرغ آب پز به طور منظم لذت می برید؟ ما یک تخم مرغ را برای صبحانه یا ناهار دوست داریم. تخم مرغ پر از پروتئین است و انرژی زیادی را در اختیار ما قرار می دهد. اگر مرتباً تعداد زیادی تخم مرغ جوشانده شده تهیه می کنید این ترفند برای شماست تا زحمت خود را در این کار کمتر کنید.

تخم مرغ

اما چگونه میتوان این کار را انجام داد ؟

فر را با دمای 160 درجه سانتیگراد (320 درجه فارنهایت) گرم کنید.
تخمها را در ظرف مافین بگذارید تا همه در محفظه های جداگانه قرار بگیرند.
قالب مافین را درون فر از قبل گرم شده قرار داده و اجازه ددهید تا تخم مرغ ها به مدت 30 دقیقه بپزند
تخم مرغ ها را بعد از 30 دقیقه از فر خارج کرده و بلافاصله آنها را در یک کاسه آب سرد قرار دهید. شما دوازده تخم مرغ آب پز دارید بدون اینکه هرگز از اجاق گاز استفاده کنید!

فر
اما چه اتفاقی افتاد ؟
ممکن است فکر کنید ، به هیچ وجه طعم این تخم مرغ ها مانند تخم مرغ های قابل اعتماد من که در آب واقعی پخته شده اند ، نخواهد بود. درست است که طعم این تخم مرغ های فر کمی خام تر از تخم مرغ آب پز شده ای است که با آن آشنا هستید. اما شاید شما واقعاً آن طعم را ترجیح دهید! دفعه بعدی که یک سالاد تخم مرغ بزرگ برای کل خانواده درست کردید ، سعی کنید تخم مرغ های خود را روی اجاز گاز قرار دهید.

کنسرو
تخمهای آب پز را می توانید حدود یک هفته در یخچال نگهداری کنید. به این ترتیب برای تهیه تخم مرغ یک بار در هفته وقت خود را به کمترین مقدار ممکن برسانید. و در طول هفته همیشه یک تخم مرغ آماده صبحانه ، ناهار یا میان وعده خواهید داشت.

آبپز

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد