اونس طلا2339.82
مظنه15,247,000
18 گرم3,519,700
ارزش سکه34,351,491
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری در سال 2021

سال 2020 یک مقطع بسیار جالب برای سرمایه‌گذاری بود که با ضررها و سودهای هنگفتی مواجه شد.

به گزارش سایت طلا سال 2020 یک مقطع بسیار جالب برای سرمایه‌گذاری بود که با ضررها و سودهای هنگفتی مواجه شد. امروزه تنها عوامل موثر بر اقتصاد موانع یا فرصت‌های اقتصادی، شرایط اجتماعی و مشکلات سیاسی نیست و بحث اپیدمی و حتی جمعیتی هم برای انتخاب مقصد سرمایه‌گذاری مطرح است. اگر اقتصاد یک کشور قابل انطباق با شرایط مختلف باشد.

با توجه به شیوع ویروس کووید 19 و فرصت‌ها و تهدیدها برای بهبود پاندمی در سال 2021، ما بهترین کشورها برای سرمایه‌گذاری را در قالب این مطلب گردآوری کرده‌ایم که امیدواریم مفید باشد.

ویتنام و کامبوج

این دو کشور آسیایی که در جنوب شرقی آسیا هستند و کشورهای در حال توسعه مناسبی هستند، مقصدهای خوبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند. این کشورها به خصوص در سال 2021 یکی از بهترین کشورهایی هستند که می‌توانیم در آنها سرمایه‌گذاری کنیم. این دو کشور در سال‌های گذشته رشد اقتصادی بالایی را تجربه کرده‌اند و علی‌رغم رشد منفی در سال 2020 در اکثر کشورها، در این دو کشور نشانه‌ها و رشد اقتصادی مثبت دوباره مشهود بوده است. مثلا در کامبوج رشد اقتصادی 8 درصدی مشاهده شده که بسیار امیدوار کننده است.

در هر کشوری که رشد اقتصادی مناسب باشد و شرایط اجتماعی نیز برای سرمایه‌گذاری و رشد مناسب باشد، سرمایه‌گذاری شانس بیشتری برای سود بیشتر دارد. از عوامل پتانسیل بالای سرمایه‌گذاری در کامبوج و ویتنام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بروکراسی اداری کوتاه
جمعیت جوان
نیروی کار ارزان
مالیات مناسب
سیاست‌های تشویقی دولتی

بنابرانی کشورهای ویتنام و کامبوج از بهترین مقاصد سرمایه‌گذاری در جهان هستند که ریسک سرمایه‌گذاری پایینی را به افراد ارائه می‌کنند.

مقایسه رشد اقتصادی کامبوج و ایالات متحده و انگلستان

فیلیپین

قبل از اینکه فیلیپین درگیر همه‌گیری کرونا شود، به صورت میانگین رشد اقتصادی 6 درصدی را تجربه کرده است. اما با همه‌گیری کرونا رشد اقتصادی این کشور به بیش از 10 درصد رسید و یکی از پویاترین اقتصادهای دنیا بود. سرمایه‌گذاری داخلی در فیلیپین بسیار مناسب است و فرصت را برای سرمایه‌گذارن خارجی بیشتر فراهم می‌کند. فیلیپین کشوری با فرصت‌های کاری زیاد است که از کشورهایی مثلا عربستان سعودی، سنگاپور، امارات، ژاپن و کانادا نیروی کار پذیرفته است.

کسب و کارها در فیلیپین به راحتی شکل می‌گیرند و این کشور به عنوان یکی از موفق‌ترین کشورها در تولید شغل و محصول شناخته می‌شود. اگرچه فیلیپین یک کشور با فرصت‌های طبیعی زیاد است و تا بحال رشد زیادی داشته، اما هنوز هم یکی از در حال توسعه‌ترین کشورهاست و در آینده رشد زیادی را شاهد خواهد بود.

مقایسه رشد اقتصادی فیلیپین با کامبوج، ویتنام کشورهای توسعه یافته

ژاپن، یک فرصت قدیمی

ژاپن در لیست ما به عنوان آخرین فرصت سرمایه‌‌گذاری اما جالب‌ترین آنها شناخته می‌شود. این کشور حتی قبل از همه گیری و شیوع ویروس کرونا هم رشد اقتصادی کمتر از 1 درصد داشته اما با فرصت‌ها و سرمایه‌های عظیمی که در این کشور وجود دارد، به عنوان یک موقعیت بالقوه سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود. ریسک سرمایه‌گذای پایین و قوانین حمایت کننده باعث می‌شود ژاپن یکی از بهترین مقاصد سرمایه‌گذاری باشد که المپیک 2021 هم در این موضوع دخیل است. اگر می‌خواهید یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت و مطمئن را داشته باشید، ژاپن یک کشور مناسب برای سرمایه‌گذاری است.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد