اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افراد واکسینه شده احتمالا باید دوز سوم واکسن را نیز دریافت کنند

مدیر عامل شرکت فایزر: واکسن کرونا ممکن است در طی 12 ماه به دوز سوم نیز نیاز داشته باشد

به گزارش سایت طلا،مدیر عامل شرکت فایزرگفت: واکسن کرونا ممکن است در طی 12 ماه به دوز سوم نیز نیاز داشته باشد

هنوز مطالعات در حال انجام است تا مشخص شود آیا برای تقویت ایمنی به واکسن های تقویت کننده دیگری نیاز است یا خیر، اما مدیر عامل شرکت فایزر آن را "یک سناریوی محتمل" می داند.

با ادامه انجام واکسیناسیون علیه ویروس کرونا، این سوال باقی می ماند که آیا برای حفظ محافظت در برابر ویروس و انواع مختلف آن، به واکسن های تقویت کننده دیگری نیز نیاز است؟ فایز در حال آزمایش است تا ببیند آیا دوز سوم ضروری است یا خیر و حالا مدیر عامل شرکت این نتیجه را احتمالی می داند.

آلبرت بورلا، مدیر عامل شرکت فایزر، "یک سناریوی احتمالی این است که نیاز به دوز سوم بعد از شش تا 12 ماه وجود دارد و سپس یک بار دیگر واکسیناسیون سالانه انجام شود.

بورلا توضیح داد: "واكسن هایی مانند فلج اطفال وجود دارد كه یک دوز آن كافی است و واكسن هایی مانند آنفولانزا نیز وجود دارد كه هر ساله به آنها نیاز دارید. ویروس کرونا بیشتر شبیه ویروس آنفولانزا است تا ویروس فلج اطفال.

در این بحث 30 دقیقه ای، توسط برتا كومبس، خبرنگار CNBC با حضور رئیس و مدیر عامل CVS Health ، كارن اس. لینچ، در مورد تداركات واكسن و همچنین تردید در واكسن صحبت شد. اظهارات بورلا در مورد احتمال دوزهای اضافی پس از آن است که فایزر در فوریه اعلام کرد که در حال آزمایش سومین دوز است که باید شش تا 12 ماه پس از دو دوز اولیه زده شود و بررسی اینکه آیا چنین واکسنی محافظت بیشتری در برابر هر نوع جدیدی از ویروس را ایجاد می کند یا خیر.

ارائه دهنده واکسن، احتمالا شما را ملزم به پوشیدن ماسک می کند، اما حتی اگر هم به شما چیزی نگفتند، از آن استفاده کنید. ثابت شده است که ماسک ها باعث جلوگیری از گسترش سرعت انتشار ویروس کرونا در حین نزدیک شدن با افراد غریبه می شود.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد