اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته پیش رو

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به کاهش قیمت طلا طی هفته گذشته بیان کرد: اگر در هفته پیش‌رو هم روند ارز نزولی باشد، با توجه به نبود تقاضا پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا و سکه اندکی ارزان‌تر شود.

به گزارش سایت طلا، ابراهیم محمدولی به وضعیت بازار طلا درسال جدید اشاره کرد و گفت: بازار طلا همه ساله در آغاز به کار سال جدید با کاهش معاملات رو‌به‌رو می‌شد چراکه مردم خرید‌هایشان را قبل عید انجام می‌دادند اما سال گذشته با شیوع ویروس کرونا معاملات بازار طلا روز به روز کاهش یافت و تا پایان سال این وضعیت تشدید شد.

محمدولی ادامه داد: به این ترتیب سال گذشته بازار طلا وضعیت خوبی را پشت سر نگذاشت و امسال هم یک هفته بعد از بازگشایی، موج‌ چهارم کرونا باعث تعطیلی مجدد بازار شد؛ بنابراین بازار طلا در اولین ماه سال جدید هم درگیر رکود بوده و به نظر می‌رسد این وضعیت همچنان ادامه داشته باشد.

بازاز طلا

رییس اتحادیه طلا درباره وضعیت بازار و قیمت طلا در هفته‌ پیش‌رو اظهار کرد: طی هفته گذشته قیمت طلا متاثر از نبود تقاضا و کاهش نرخ ارز و اونس نسبت به اواخر اسفندماه اندکی ارزان شد، حالا با توجه به اینکه بازار هفته بعد هم به دلیل محدودیت‌های کرونا تعطیل است و تقاضایی وجود ندارد، اگر دلار به روند قبلی خود ادامه دهد شاهد کاهش بیشتر قیمت طلا و سکه خواهیم بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد