اونس طلا2154.65
مظنه14,206,000
18 گرم3,279,400
ارزش سکه32,006,118
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

4 چیزی که فقط میتوانید با سیب‌زمینی تمیز کنید

در مورد سیب زمینی و غذا هایی که میتوانید با آن درست کنید این فقط یکی از دلایلی که ما آنها را خیلی دوست داریم. اما سیب زمینی فقط خوشمزه نیست ، بلکه در هنگام تمیز کردن نیز بسیار مفید است.

4 چیزی که فقط میتوانید با سیب‌زمینی تمیز کنید


در مورد سیب زمینی و غذا هایی که میتوانید با آن درست کنید تقریبا هیچ انتهایی وجود ندارد و با احتمالاتی بی پایان رو به رو هستیم. فقط یکی از دلایلی که ما آنها را خیلی دوست داریم. اما سیب زمینی فقط خوشمزه نیست ، بلکه در هنگام تمیز کردن نیز بسیار مفید است.

1. عینک
اگر از عینک استفاده می کنید ، می دانید هنگام مه آلود شدن چقدر آزار دهنده است. به خصوص هنگام پوشیدن ماسک صورت ، این اغلب موارد است. خوشبختانه اجتناب از آن آسان است. یک عدد سیب زمینی خام را به داخل لنزهای خود بمالید. نشاسته موجود در سیب زمینی باعث می شود شیشه های عینک شما مه آلود نشوند.

عینک

2. زنگ زدگی

خلاص شدن از شر زنگ زدهی کار ساده ای نیست. خوشبختانه شما می توانید چاقوها و قیچی های زنگ زده را با سیب زمینی در کمترین زمان تمیز کنید. سیب زمینی را از وسط خرد کرده و کمی مایع ظرفشویی و جوش شیرین بریزید. آنرا روی زنگ بزنید تا کاملا از بین برود. با آب خوب بشویید و بگذارید خشک شود.

3. تمیز کردن شیشه های شکسته
برداشتن همه خرده خرده ها و تکه های شیشه شکسته کار سختی است. بعضی از قطعات آنقدر کوچک هستند که حتی آنها را نمی بینید. در اینجا سیب زمینی مفید است. یک سیب زمینی را از وسط نصف کنید. قسمت باز را روی زمینی که شیشه خرد شده بمالید. برای ایمنی ، هنگام انجام این کار همیشه از دستکش محافظ استفاده کنید.

شیشه

4. لکه های کوچک
یکی دیگر از کاربرد های خوب سیب زمینی برای تمیز کردن در واقع پاک کردن لکه ها است برای این کار فقط کافی است نصف سیب زمینی خام را روی لکه چربی بمالید تا از بین برود. برای اینکه لکه کاملاً از بین برود ، باید چندین بار این کار را انجام دهید.

لکه

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد