اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

8 جایی که هنگام جارو کشیدن از دید همه مخفی هستند را بشناسید

در هر خانه ای جاهایی وجود دارند که ممکن است تاحالا نمی دانستید که باید تمیز کنید و از دید شما برای جارو کشیدن مخفی بوده اند. با استفاده از این چک لیست می توانید مطمئن باشید که کل خانه شما بدون گرد و غبار باقی مانده است.

8 جایی که هنگام جارو کشیدن از دید همه مخفی هستند را بشناسید


در هر خانه ای جاهایی وجود دارند که ممکن است تاحالا نمی دانستید که باید تمیز کنید و از دید شما برای جارو کشیدن مخفی بوده اند. با استفاده از این چک لیست می توانید مطمئن باشید که کل خانه شما بدون گرد و غبار باقی مانده است.

جاروها و گردگیرها

غالباً جارو ها و گرد گیر ها برای تمیز کردن همه چیز در دسترس است. اما فراموش نکنید که گردگیرها و جاروها نیز باید هر از چند گاهی تمیز شوند. با قرار دادن جارو برقی روی موهای جاروها ، از پخش گرد و غبار بیشتر هنگام جارو کردن جلوگیری می کنید.

جارو

جلوپنجره

مشبک های تهویه برای تأمین هوای تمیز در خانه شما بسیار مهم هستند. آنها به خصوص در حمام ضروری هستند. به دلیل جابجایی هوا ، این شبکه ها گرد و غبار زیادی را به خود جذب می کنند. بنابراین ، در حین جاروبرقی ، هر از گاهی دریچه های تهویه را با جاروبرقی تمیز کنید تا تهویه هوا واقعاً تمیز باشد.

وسایل مربوط به لپ تاپ یا کامپیوتر

آیا شما در کنار تلویزیون یا کامپیوتر خود سیستم صوتی دارید؟ بلندگوهای این سیستم ها همچنین می توانند هر از چند گاهی تمیز شوند این کار برای سیستم های الکترونیکی شما خوب است و همچنین ماندگاری بیشتری نیز دارند. اطمینان حاصل کنید که مکش جارو برقی برای جلوگیری از آسیب دیدن خیلی زیاد نیست.

صفحه کلید لپ تاپ یا کامپیوتر

این احتمال وجود دارد که صفحه کلید رایانه شما بهداشتی نباشد ، مخصوصاً اگر مرتباً جلوی صفحه نمایش یا لپ تاپ خود غذا می خورید. گرد و غبار و خرده ریزها می توانند در شیارهای عمیق جمع شوند. این مناطق به راحتی با جارو برقی تمیز می شوند. اکثر افراد به ندرت این کار را انجام می دهند ، بنابراین یادتان باشد که حتما نسبت به تمیز کردن آنها اقدام کنید.

قفسه های یخچال

پشت قفسه های یخچال می تواند گرد و غبار و بقایای دیگر را جمع کند. هر از چندگاهی با جاروبرقی یخچال و فریزر اطمینان حاصل کنید که غذای خود را در یک محیط تمیز نگه دارید. علاوه بر این ، یخچال تمیز انرژی کمتری مصرف می کند.

آستانه ها و قاب های پنجره

بسیاری از افراد جلوی پنجره های خود گیاه یا تزئینات دارند. همه اینها به این واقعیت کمک می کند که آستانه های پنجره به سرعت گرد و خاک می شوند و موها و سایر ذرات را جمع می کنند. برای تمیز کردن طاقچه های پنجره از برس کوچک جاروبرقی خود استفاده کنید.

کشوهای آشپزخانه و کمد لباس

کشوها گردگیرهای واقعی هستند. برای تمیز نگه داشتن وسایل خود - از کارد و چنگال تا جوراب، همچنین باید ته کشوهای خود را جاروبرقی کنید.

پرده ها

از جاروبرقی خود استفاده کنید تا از گسترش گرد و غبار پرده های شما به سایر نقاط خانه جلوگیری کنید. این یک روش مناسب برای تمیز کردن تقریبا همه نوع پوشش پنجره ها از پرده غلتکی تا پرده ساده است. سر مناسب جاروبرقی را انتخاب کنید تا در هر گوشه و کنار قرار بگیرد.

پرده

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد