اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

9 بازیگر معروف که به زندان محکوم شده‌اند را ببینید

در حالی که بسیاری از امور برای افراد مشهور بسیار آسان تر است ، اما حتی ورزشکاران ، بازیگران و خوانندگان حرفه ای به دلیل اشتباهاتشان ممکن است تحت پیگرد قانون قرار بگیرند و حتی برای سال ها پشت میله های زندان قرار بگیرند.

9 بازیگر معروف که به زندان محکوم شده‌اند را ببینید


در حالی که بسیاری از امور برای افراد مشهور بسیار آسان تر است ، اما هنوز بالاتر از قانون نیستند. حتی ورزشکاران ، بازیگران و خوانندگان حرفه ای به دلیل اشتباهاتشان ممکن است تحت پیگرد قانون قرار بگیرند و حتی برای سال ها پشت میله های زندان قرار بگیرند.

فلیسیتی هافمن
هر پدر و مادری دوست دارد فرزندش وارد مدرسه خوبی شود. فلیسیتی هافمن تمام تلاش خود را برای تحقق آن انجام داد. در سال 2019 ، این بازیگر زن پس از پرداخت 15000 دلار برای نمرات بالاتر در امتحان دخترش ، به جرم کلاهبرداری محکوم شد. ستاره زنان ناامید خانه دار به بخاطر این کار خود به دو هفته حبس در زندان کالیفرنیا محکوم شد. او همچنین 30000 دلار جریمه نقدی پرداخت کرد و به وی دستور داده شد که 250 ساعت خدمات اجتماعی را انجام دهد.

بیل کازبی
بیل کوزبی به سوءاستفاده جنسی متهم شد. در دسامبر سال 2015 وی به اتهام سه اتهام سوءاستفاده جنسی علیه زنان محاکمه شد. در سال 2018 وی به جرم این جنایات مجرم شناخته شد و پس از پرداخت 25000 دلار جریمه نقدی به سه تا ده سال زندان محکوم شد. او مدتی را در زندان اصلاحی مونتگومری گذراند و بعداً به زندان ایالت پنسیلوانیا منتقل شد. وی در سلول انفرادی قرار گرفت و در چهار ماه اول اجازه ارتباط با زندانیان دیگر را نداشت.

معروف

ترزا جودیس
در اکتبر سال 2014 ترزا گیودیس و همسرش جو به ارتکاب کلاهبرداری در ورشکستگی متهم شدند. آنها هر دو به جرم خود مجازات زندان دریافت کردند. ترزا 11 ماه و شوهرش جو 41 ماه دریافت کردند. آنها در همان زمان محکومیت خود را در زندان سپری نکردند. قاضی به آنها اجازه داد که در زمان های جداگانه ای مجازات خود را بگذرانند تا به یکی از والدین اجازه دهد از چهار دختر آنها مراقبت کند.

رابرت داونی جونیور.
همه ما رابرت داونی جونیور را به عنوان مرد آهنی / تونی استارک در سریال انتقام جویان می شناسیم و نه به اندازه یك محكوم سابق. اما این بازیگر در واقع یک سال را در پشت میله های زندان گذراند. در روزهای جوانی خود - از سال 1996 تا 2001 - بارها به جرم داشتن مواد مخدر محکوم شد.

بازیگر

لیل وین
خواننده رپ لیل وین نیز پس از دستگیری به جرم در اختیار داشتن مواد مخدر به زندان فرستاده شد. وی در سال 2010 پس از یافتن مواد مخدر و سلاح های غیرقانونی در اتوبوس تور خود ، یک سال در زندان به سر برد.

مارک والبرگ
اگر شخصی وجود داشته باشد که زندگی خود را کاملاً تغییر داده باشد ، این مارک والبرگ است. پیش از آنکه به شهرت برسد ، این بازیگر 16 ساله به دلیل تعصب های نژاد پرستانه با چوب به دو مرد ویتنامی حمله کرد. یکی از این افراد به دلیل حمله بینایی خود را از دست داد. مارک به دو سال زندان محکوم شد اما در نهایت فقط 45 روز در زندان بود.

لیندسی لوهان
احمق ها حماقت خود را تکرار نمی کنند ، اما این در مورد لیندسی لوهان صدق نمی کند. این بازیگر ​​به دلیل رانندگی در حالت مستی چندین بار به زندان محکوم شد. در سال 2007 وی به مدت یک ساعت در زندان بود ، در سال 2010 دو هفته در زندان بود و در سال 2011 به مدت یک ماه در زندان بود. در سال 2011 وی همچنین به یک ماه حبس خانگی محکوم شد.

میشل رودریگز
در فیلم سریع و خشن ، شخصیت بازیگر میشل رودریگز یک راننده اصلی این فیلم بود ، اما به نظر نمی رسید که در زندگی شخصی اش آنقدر کنترل خود را در رانندگی از دست بدهد. به به دلیل رانندگی در سرعت بالا و همچنین رانندگی در حالت مستی به شش ماه زندان محکوم شد. وی پس از تنها 18 روز به دلیل ظرفیت بیش از حد مجاز در زندانی که در آن بود آزاد شد.

پل مک کارتنی
این خواننده مشهور پس از دستگیری با نیم پوند ماده مخدر در فرودگاه توکیو به 9 روز زندان محکوم شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد