اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جزئیات پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان تأمین اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی تهران درباره پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان این سازمان توضیح داد.

جزئیات پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی تهران درباره پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان این سازمان توضیح داد.

به گزارش سایت طلا،علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی تهران درباره حزئیات وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: پس از اصلاح احکام جدید حقوق بازنشستگان؛ نحوه و میزان وام‌های جدید به بازنشستگان در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار خواهد کرفت. پیش‌بینی می‌شود با اصلاح احکام در اواخر اردیبهشت‌ماه سازمان تأمین اجتماعی اوایل خرداد ماه وارد فرآیند پرداخت وام به بازنشستگان تأمین اجتماعی شود.

بر اساس این گزارش ،رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی تهران تصریح کرد: سال گذشته مبلغ 5 میلیون تومان به عنوان وام به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شد که با توجه به مساعدت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش این رقم پیش بینی می‌شود میزان پرداخت وام به بازنشستگان نیز در سال 1400 افزای

به گزارش سایت طلا،دهقان‌کیا همچنین در خصوص تعداد گیرندگان وام نیز گفت: در این زمینه نیز به طور قطع تعداد گیرندگان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام////

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد