اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

زیباترین دختران دوقلوی دنیا را ببینید

هر روزه دوقلو های زیادی در جهان به دنیا می ‌آیند اما اینجا به شما یکی از زیبا ترین آنها را معرفی میکنیم یکی از مشهور ترین آنها آوا و لیا کلمنتس هستند که سال هاست به دلیل زیبایی بالایی که دارند مشهور شده اند.

زیباترین دختران دوقلوی دنیا را ببینید

هر روزه دوقلو های زیادی در جهان به دنیا می ‌آیند که برخی همسان و برخی ناهمسان هستند. خب اینجا به شما یکی از زیبا ترین آنها را معرفی میکنیم یکی از مشهور ترین آنها آوا و لیا کلمنتس هستند که سال هاست به دلیل زیبایی بالایی که دارند مشهور شده اند. در حدی که آن ها در سن 9 سالگی لقب زیباترین دو قلو های جهان را داشتند.

این دو قلو ها در اینستاگرام به تنهایی نزدیک به 2 میلیون دنبال کننده دارند و خب جدا از این آنها در حال حاضر به شغل مدلینگ و فشن مشغول هستند و درامد بالایی نیز از این راه کسب میکنند.

هنگامی که پدرشان کوین به سرطان خون و لنفوم تشخیص داده شد ، دختران ماموریت خود را پیدا کردند تا به او کمک کنند مغز استخوان را به بهترین وجه پیدا کند. آنها به اینستاگرام خود پیوستند و دنبال کننده های خود را به آزمایش مغز و استخوان تشویق کردند.

دکتری که به پدر این دو دختر کمک کرده است گفته است: پاسخ عالی بود،من دوست دارم آنها بتوانند از این قدرت خود برای کمک به افراد دیگر نیز استفاده کنند.

یک اهداکننده مغز استخوان یک فرآیند آسان است و من فکر می کنم بسیاری از مردم این تصور غلط را دارند که سخت و دردناک است ، اما در واقع اینطور نیست. داشتن آنها فرصتی برای انجام این کار و کمک به من دارد ، اما همچنین برای کمک به بسیاری از افراد دیگر، بسیار شگفت آور است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد