اونس طلا2341
مظنه14,656,000
18 گرم3,383,300
ارزش سکه33,019,968
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

اولین واکنش دولت به غنی‌سازی ۶۰ درصد

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم برای مصارف صلح‌آمیز، ‌ نشانه روشنی از پیشرفت و توانمندی‌های کشور و پیام صریحی به بدخواهان این مرزوبوم است.

به گزارش سایت طلا،رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم برای مصارف صلح‌آمیز، ‌ نشانه روشنی از پیشرفت و توانمندی‌های کشور و پیام صریحی به بدخواهان این مرزوبوم است.

محمود واعظی روز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم برای مصارف صلح‌آمیز، نشانه روشنی از پیشرفت و توانمندی‌های کشور و پیام صریحی به بدخواهان این مرزوبوم است که بدانند، فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز در ایران بومی شده و این یعنی حرکت کشور با ترور دانشمندان هسته‌ای و خرابکاری در مراکز هسته‌ای متوقف نمی‌شود.

واعظی تاکید کرد: این اتفاق میمون همچنین پاسخی است به همه افرادی که در چند سال گذشته برای عوام فریبی همواره می‌گفتند، صنعت هسته‌ای کشور بعد از توافقنامه برجام تعطیل شده است در حالی که دولت بارها گفته است و می‌گوید، برجام مانع پیشرفت صنعت هسته‌ای نشده و نخواهد شد.

علی‌اکبر صالحی روز جمعه در گفت‌وگوی تلویزیونی افزود: اقدام بزرگی انجام شده و با آقای قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی همواره در تماس هستیم؛ ما در چارچوب قانون اقدام راهبردی عمل کردیم و سیر ‌تحولات فعالیت‌های هسته‌ای در چارچوب قانون را به استحضار ایشان می‌رسانیم.

صالحی افزود: امروز (جمعه) نزدیک سحر به اطلاع ایشان این دستاورد بزرگ را رساندم و ایشان هم اعلام کردند. از وی و از رییس کمیسیون امنیت ملی قدردانی می‌کنم که به لحاظ مسائل مالی و دیگر موارد کمک می‌کنند که قانون مجلس را به پیش ببریم.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد