اونس طلا2360.14
مظنه14,596,000
18 گرم3,369,400
ارزش سکه32,884,788
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,950,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

غذاهایی که از مرگ موش هم کشنده تر هستند

شاید برایتان عجیب باشد که غذاهایی در این دنیا وجود دارند که خوردن آن ها از مرگ موش هم خطرناک تر است و می تواند شما را بکشد.

غذاهایی که از مرگ موش هم کشنده تر هستند


شاید برایتان عجیب باشد که غذاهایی در این دنیا وجود دارند که خوردن آن ها از مرگ موش هم خطرناک تر است و می تواند شما را بکشد.

صدف: صدف که دربین افراد زیادی نیز بسیار محبوب است باید بدانید که از نظر سازمان غذا و داروی آمریکا جز کشنده ترین غذا ها شناخته شده است زیرا دو عامل بیماری زا در صدف خام وجود دارد. نو رو ویروس که باعث اسهال و استفراغ شدید می شود و ویبریو که عامل بیماری وبا است.

صدف

سیب جامائیکا: گفته می شود پوسته گلابی شکل این میوه می تواند یک آدم را بکشد و این میوه باید رسیده خورده شود و خام خوردن آن باعث اسهال و استفراغ می شود و آسیب شدیدی به روده ها وارد می کند.

سیب

اختاپوس سانارچی: درکشور کره یافت می شود و باوز ها و سر زنده ایین اختاپوس غذایی پر طرفدار است بازوهای این اختاپوس پس از مرگ نیز خاصیت چسبندگی دارد و می تواند باعث مرگ شود.

ماهی تن: رشد آلودگی ها دریایی باعث تولید نوعی ماده سمی شده است که در بدن ماهی تن به فراوانی یافت می شود و باعث بیماری اسکارسورتومپچین می شود و سالانه افراد زیادی را به کشتن می دهد. این ماهی باید جای خنک نگهداری شود و از جای معتبر تعیین شود.

تن

ماهی بادکنکی: نوعی ماده سمی به نام تترو تودوکسین در این ماهی وجود دارد که باعث مرگ افراد می شود در نتجیه پخت این ماهی تنها توسط سرآشپزان ماهر انجام می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد