اونس طلا2389.77
مظنه14,586,000
18 گرم3,367,100
ارزش سکه32,862,258
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

اگر شکم صاف و تخت می‌خواهید، بخوانید

چربی های اطراف شکم حتی با رژیم و ورزش اغلب می تواند آخرین قسمت بدن باشد که لاغر میشوند. با این حال ، روش های زیادی وجود دارد که فرد می تواند با استفاده از آنها هم چربی کلی را کاهش دهد و هم شکم را کوچک تر کند.

اگر شکم صاف و تخت می‌خواهید، بخوانید


از دست دادن چربی در اطراف شکم می تواند چالش برانگیز باشد. حتی با رژیم و ورزش ، این قسمت اغلب می تواند آخرین قسمت بدن باشد که به سمت پایین کشیده می شود. با این حال ، روش های زیادی وجود دارد که فرد می تواند با استفاده از آنها هم چربی کلی را کاهش دهد و هم شکم را کوچک تر کند.

تکنیک هایی که به افراد کمک می کند شکم صاف داشته باشند عبارتند از:

1. تا جایی که میتوانید بدویید و پیاده روی کنید حتی یک ربع
تمرینات قلبی عروقی یا هوازی یک روش عالی برای سوزاندن کالری در فرد و بهبود سلامت قلب است. بسیاری از تمرینات کاردیو در تقویت قسمت میانی بدن فرد موثر است. برخی از این مثالها شامل دویدن ، پیاده روی و شنا است. تحقیقات نشان داده است که ورزش هوازی متوسط ​​تا شدید می تواند باعث کاهش چربی در افراد دارای اضافه وزن شود ، حتی بدون کاهش کالری دریافتی.

دویدن

2. فیبر بیشتری بخورید
فیبر می تواند به فرد کمک کند تا مدت زمان بیشتری احساس سیری کند ، که می تواند مقدار غذایی را که در طول و یا بعد از غذا می خورد کاهش دهد.فیبر همچنین عملکرد دستگاه گوارش را حفظ می کند. یک سیستم گوارشی سالم می تواند نفخ را کاهش دهد و معده را باریک نگه دارد.

فیبر

3. کربوهیدرات های تصفیه شده را محدود کنید
کربوهیدرات ها منبع انرژی برای بدن هستند ، اما همه کربوهیدرات ها به یک اندازه سالم نیستند. بدن کربوهیدرات های خاصی مانند نان سفید و ماکارونی سفید را به گلوکز تبدیل می کند. هنگامی که فرد گلوکز بیش از حد لازم مصرف می کند ، بدن مقدار اضافی آن را به عنوان چربی ذخیره می کند. از آنجا که کربوهیدرات برای انرژی ضروری است ، مردم هنوز هم باید انواع سالم و غلات کامل را بخورند.

4- مصرف پروتئین را افزایش دهید
پروتئین عناصر سازنده بدن را برای ترمیم و رشد عضلات ارائه می دهد و همچنین به فرد کمک می کند تا برای مدت طولانی تری احساس سیری کند. یک مطالعه کوچک در سال 2012 نشان داد که افرادی که پروتئین های با کیفیت بالا مانند شیر ، تخم مرغ و گوشت گاو مصرف می کنند ، درصد چربی شکمی کمتری دارند.

5. تمرینات را در حالت ایستاده و نه نشسته انجام دهید
هنگام بلند کردن وزنه یا انجام تمرینات مقاومتی ، افراد باید ایستادن را انتخاب کنند. ایستادن هنگام انجام حرکات خاص ، مانند فرهای عضله دو سر ، می تواند به فرد کمک کند هنگام بلند شدن هسته بدنی خود را درگیر کند. این درگیری می تواند به تقویت عضلات اصلی و اصلاح ناحیه معده کمک کند.

چاقی

6. اسیدهای چرب اشباع نشده بیشتری مصرف کنید
آووکادو منبع مفیدی از اسیدهای چرب اشباع نشده است. اسیدهای چرب اشباع نشده ، که مردم اغلب آنها را "چربی های خوب" می نامند ، در چربی هایی که در دمای اتاق مایع هستند وجود دارد.

منابع سالم اسیدهای چرب اشباع نشده عبارتند از:

آووکادو
روغن زیتون
آجیل
روغن کنجد
کره بادام زمینی بدون شکر اضافه شده
یک بررسی سیستماتیک در سال 2016 نشان داد که رژیم های غذایی غنی از اسیدهای چرب اشباع نشده غیر اشباع می توانند به کاهش وزن بدن کمک کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد