اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 وعده غذایی برنج سبک و لذت بخش برای تابستان

از آنجا که تابستان فرا رسیده است، ایده خوبی است که برنج خود را با همه چیزهای تابستانی و خنک مخلوط کنید

به گزارش سایت طلا،از آنجا که تابستان فرا رسیده است، ایده خوبی است که برنج خود را با همه چیزهای تابستانی و خنک مخلوط کنید. در اینجا 5 وعده غذایی با برنج در تابستان آورده شده است که شکم شما را بسیار خنک می کند.

برنج بخشی از رژیم غذایی است که بسیاری از افراد وعده غذایی را تا زمانی که مقداری برنج دریافت کنند، کامل نمی دانند. با این حال، در دنیای بهداشت و تغذیه، برنج برای مدت طولانی تحت بررسی قرار گرفته است، اما باید بدانید که تعداد کمی از متخصصان به شما پیشنهاد می کنند که برنج را مصرف کنید، زیرا منبع کربوهیدرات های قابل هضم است که برای انرژی مفید است و به جذب مواد مغذی کمک می کند. آنچه در حقیقت پیشنهاد می شود - اعتدال است. شما باید میزان مصرفتان را در نظر داشته باشید، در غیر این صورت حتی سالم ترین غذاها نیز می توانند سلامتی شما را از بین ببرند.

می توانید آن را با غذاهای سالم و سبک مخلوط کنید. از آنجا که تابستان فرا رسیده است، ایده خوبی است که برنج خود را با خوراکی های تابستانی و خنک مخلوط کنید. در اینجا 5 وعده غذایی در تابستان آورده شده است که شکم شما را بسیار خنک می کند و بسیار جالب توجه است!

در اینجا 5 وعده غذایی سبک و لذت بخش برای تابستان ارائه شده است:

1-برنج و نعنا

نعناع (یا پودینا) یکی از خوراکی های اصلی تابستانی است که نمی توانیم آن را انکار کنیم. فقط قسمتی کوچک از این غذا مطمئناً روحیه شما را شاداب می کند.

2-برنج و کشک

کشک علاوه بر خنک کننده بودن و تسکین دهنده شکم، برای سلامت روده، هضم و ایمنی بدن شما معجزه می کند. این غذا که با مخلوط دلپذیری از ادویه جات درست می شود، غذایی مناسب برای روزهایی است که بدنبال غذایی سبک هستید

3-برنج و لیمو

برنج و لیمو غذای بسیار لذیذی است که می توانید در کمترین زمان آن را درست کنید. این دستورالعمل جالب را امتحان کنید و شرط می بندیم شما می فهمید چه چیزی باعث محبوبیت فوق العاده برنج شده است.

4-برنج و گشنیز سبز

این دستور تهیه یک غذا با استفاده از گشنیز، نعناع، فلفل دلمه ای و کشک و مخلوطی از طعم های فراموش نشدنی است. این غذا با برنج قهوه ای درست می شود.

5-برنج و انبه

تابستان ها دیگر نمی توانیم به فکر انبه نباشیم. ترکیبات بیشماری که با انبه درست می کنیم، اثبات عشق بسیار زیاد ما به سلطان میوه ها است. این غذا با ترکیب انبه خام و برنج، یک غذای عالی برای تابستان است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد