اونس طلا2302.52
مظنه14,646,000
18 گرم3,381,000
ارزش سکه32,997,438
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

5 روش تست شده و محبوب که شما را از بوتاکس بی نیاز خواهد کرد

اگر به دنبال روش های جایگزین برای کاهش چین و چروک ها هستید بدون نیاز به بوتاکس هستید. ما در اینجا 5 روش طبیعی و تست شده را به شما معرفی میکنیم که متیوانند بسیار موثر باشند.

5 روش تست شده و محبوب که شما را از بوتاکس بی نیاز خواهد کرد


اگر به دنبال روش های جایگزین برای کاهش چین و چروک ها هستید بدون نیاز به بوتاکس هستید. ما در اینجا 5 روش طبیعی و تست شده را به شما معرفی میکنیم که متیوانند بسیار موثر باشند. جدا از بوتاکس کرم ها ، سرم ها ، درمان های موضعی و درمان های طبیعی مختلف در بازار وجود دارد. از روش های سنتی بوتاکس گرفته تا سایر روش ها همه ممکن است به نوعی به پوست شما آسیب برسانند و یا سلامتی شما را تحت تاثیر قرار دهند.

بوتاکس

5 روش تست شده و طبیعی به عنوان جایگیزین بوتاکس :

1. ورزش صورت
اگر ورزش می تواند از پیری در بدن جلوگیری کند ، چرا در صورت نیز چنین نیست؟ روشی که گفته می شود توسط افراد مشهوری مانند جنیفر آنیستون و سیندی کرافورد استفاده می شود ، FaceExercise از حجامت و ماساژ صورت برای بهبود جریان خون و گردش خون استفاده می کند. همچنین گفته می شود که برای پاکسازی سموم در بافت ها از سیستم لنفاوی استفاده می کند.

صورت

2. طب سوزنی
طب سوزنی به عنوان یک درمان ضد پیری یک روش نسبتاً جدید است ، اما یک روش امیدوار کننده است. یک منبع معتبر نشان داده است که می تواند به بهبود کشش صورت و آبرسانی پوست کمک کند ، هر دو می توانند به کاهش چین و چروک کمک کنند.

جوانب مثبت: کاملاً طبیعی است و به نظر می رسد موثر باشد ، اگرچه مطالعات محدود هستند.

نکات منفی: یافتن یک متخصص طب سوزنی مجاز در زمینه های صورت ممکن است دشوار باشد. همچنین ممکن است گران باشد و نتایج آن موقتی است.

3. وصله های صورت
وصله های صورت یا Frownies وصله های چسبنده ای هستند که می توانید در مناطقی که مستعد چین و چروک هستند قرار دهید. قرار است این وصله ها به صاف شدن چین و چروک کمک کنند.

جوانب مثبت: یافتن وصله ها آسان و ارزان هستند و هیچ تزریقی لازم نیست.

موارد منفی: یک مطالعه در مقیاس کوچک منبع معتبر نشان داد که در حالی که کاربران بهبودی را گزارش کردند ، جراحان پلاستیک قادر به تشخیص تفاوت واقعی در پوست نبودند.

4. ویتامین ها
آیا ایمان دارید که فقط با مصرف ویتامین ها می توانید پوست خود را بهبود بخشید؟ مکمل های اصلی غذایی ممکن است به بهبود تولید کلاژن کمک کنند. همچنین ممکن است دارای یک اثر آنتی اکسیدانی باشند که به جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند. بهترین مکمل های مصرفی شامل ویتامین C ، ویتامین E و کاروتنوئیدها است.

ویتامین

جوانب مثبت: ویتامین ها برای اکثر افراد به راحتی قابل دسترسی و مقرون به صرفه هستند. آنها همچنین مواد مغذی مهمی را برای بدن شما فراهم می کنند.

موارد منفی: هنگام خرید مکمل ها باید مراقب باشید. به دنبال مکمل های با کیفیت بالا از یک منبع معتبر باشید. نتایج ماهیتاً پیشگیرانه تر هستند ، بنابراین به اندازه آنچه در بوتاکس مشاهده می کنید ، کاهش چین و چروک چشمگیر نخواهید داشت. همچنین می توانید ویتامین های زیادی مصرف کنید ، بنابراین در مورد مقدار توصیه شده با پزشک خود صحبت کنید.

5. کرم های صورت
بسیاری از کرم های صورت موجود در بازار ادعا می کنند که چین و چروک را درمان می کنند. به دنبال کرم های آنتی اکسیدان یا تنظیم کننده های سلولی باشید که تأثیر مستقیمی بر تولید کلاژن و متابولیسم سلول های پوست صورت دارند.

جوانب مثبت: استفاده از آنها آسان است و همچنین با قیمت های مختلف برای هر بودجه در دسترس هستند.

موارد منفی: با وجود انواع زیادی از کرم های ضد پیری در بازار ، دانستن اینکه چه چیزی واقعاً موثر است ، دشوار است. بهتر است با یک متخصص پوست در مورد کرم های توصیه شده صحبت کنید. بعضی از کرم ها ممکن است به نسخه نیاز داشته باشند یا کاملا گران باشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد