اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

راز جوانی زن 50 ساله ای که شبیه دختر 20 ساله است

سلامت پوست شما تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد از جمله آلودگی ، استرس و آسیب های ناشی از آفتاب که با گذشت زمان، رنگ پوست شما را از بین می برد و پوست را در معرض زبری ، چین و چروک ، لکه های پیری و افتادگی قرار می دهد.

راز جوانی زن 50 ساله ای که شبیه دختر 20 ساله است



سلامت پوست شما تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد از جمله آلودگی ، استرس و آسیب های ناشی از آفتاب که با گذشت زمان، رنگ پوست شما را از بین می برد و پوست را در معرض زبری ، چین و چروک ، لکه های پیری و افتادگی قرار می دهد. کسانی که با بیماری های ژنتیکی مانند اگزما ، ایکتیوز ، کراتوز پیلاریس و پسوریازیس دست و پنجه نرم می کنند ، به ویژه در معرض خشکی پوست قرار دارند و همچنین افرادی که در مناطق خشک و با رطوبت کم زندگی می کنند.

زیبایی

چگونه می توان بافت پوست را بهبود بخشید
اگرچه ممکن است همیشه برای بزرگسالان پس گرفتن جوانی محکم و بدون لکه در دوران جوانی خود امکان پذیر نباشد ، اما این بدان معنا نیست که برای پیر شدن برازنده مجبورید از پیگیری برای داشتن پوست صاف خود صرف نظر کنید. در زیر ، لیستی از نکات توصیه شده توسط متخصص پوست برای صاف شدن پوست را برای شما جع آوری کرده ایم.

1. برای داشتن پوست بهتر رژیم خود را بهبود ببخشید.
غذاهای فرآوری شده ، فست فود ها و کربوهیدرات های تصفیه شده به تخریب باکتری های خوب کمک می کنند و عدم تعادل در روده شما ایجاد می کنند. میکروبیوم ، منجر به التهاب می شود که می تواند در پوست شما نیز ظاهر شود.

در عوض ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های بیشتری مصرف کنید همچنین سایر میوه ها و سبزیجات با رنگ روشن به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا قدرت دفاعی پوست را در برابر آسیب رادیکال های آزاد تقویت کنید. ماهی همچنین منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا 3 است که برای پوستی صاف و درخشان ضروری است.

2. اطمینان حاصل کنید که خواب کافی دارید.
استرس می تواند پوست شما را ویران کند ، به خصوص هنگامی که اجازه نمی دهید بدن استراحت کند.. درواقع بدن شما خود را ترمیم می کند و استرس های روزانه در هنگام خواب بهبود می یابد ، بنابراین نداشتن خواب با کیفیت کافی باعث پیری زودرس پوست می شود."

3. ورزش منظم
بنابراین شما در حال حاضر سبزیجات بیشتری می خورید و بهتر می خوابید ، اما سفر شما برای رسیدن به پوست سالم به یک سبک زندگی سالم و پوست صاف بدون افزودن ورزش منظم به برنامه روزانه شما کامل نخواهد شد. ورزش باعث می شود که حجم خون بیشتری از طریق رگ های صورت پمپ شود و منجر به ریز مغذی های بیشتر و خواص درمانی پوست صورت شود. همچنین به کاهش التهاب ، تنظیم هورمون های قابل توجه پوست و جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد کمک می کند.

ورزش

غذا خوردن نیز یک روش عالی برای پاکسازی منافذ پوستی است!

4- با پاکسازی و لایه برداری جدی بگیرید.
دکتر سوهو توضیح می دهد: "پاک سازی و لایه برداری ملایم می تواند با از بین بردن سلول های مرده روی سطح و اجازه انعکاس نور از پوست ، ظاهر صاف و درخشانی به پوست بدهد." پاک سازی مضاعف با توجه به نوع پوست شما روش خوبی برای اطمینان از پاک کردن تمام آثار آلودگی منافذ منفذ ، چربی و آرایش بدون خطر شستشوی بیش از حد و خشک شدن پوست است.


5- هیدراتاسیون را با مرطوب کننده های مناسب تقویت کنید.
چه پوست خشک داشته باشید و چه چرب ، مرطوب سازی برای ایجاد تعادل در تولید سبوم پوست ، جلوگیری از پوسته پوسته شدن و ایجاد لکه های خشک و جبران مجدد رطوبت از دست رفته مهم است. لوسیون ها و کرم ها فرآورده های روغنی هستند که می توانند برخی سلولهای مرده پوست را تجمع داده و با افزودن یک لایه روغنی به سطح ، بافتی نرمتر ایجاد کنند. می توان با افزودن مواد فعال به لوسیون یا خامه ، بسیار موثر عمل کرد.

در انتخاب مواد مناسب ، توجه به نوع پوست و حساسیت کلیدی است. همچنین مهم است که بدانید آیا قبل از هر چیز جدیدی ، آیا بیماری های پوستی مانند آکنه ، لکه های قهوه ای و اگزما را درمان می کنید ، زیرا انتخاب مرطوب کننده نامناسب باعث بدتر شدن پوست شما می شود.

6. پوست خود را از درون آبرسانی کنید.
هرچه آب بیشتری بنوشید ، سلول های شما بیشتر هیدراته و چاق می شوند. فرآیندهای متابولیکی درون سلول ها می توانند با کارآیی بیشتری کار کنند. نوشیدن حداقل هشت تا ده لیوان آب و خوردن حداقل پنج وعده میوه و سبزیجات در روز همان چیزی است که دکتر گوانچه توصیه می کند برای تهیه تمام آن عناصر ریز مغذی و آنتی اکسیدان برای حفظ سلامت پوست.

پوست

7. از آفتاب دوری کنید.
در حقیقت ، بیشتر آسیب های پوستی در بیماران مسن به دلیل مادام العمر قرار گرفتن در معرض آفتاب محافظت نشده است. آسیب مزمن آفتاب در طول زندگی ما اثر تجمعی در تخریب کلاژن و الاستین تشکیل دهنده بافت های همبند پوست ما است.

شما در هر کجا که باشید محافظت در برابر آفتاب با طیف گسترده کلیدی است. به خصوص وقتی این واقعیت را در نظر بگیرید که حداکثر 80 درصد اشعه ماورا بنفش می تواند به پوشش ابر نفوذ کرده و از شیشه و شیشه اتومبیل عبور کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد