اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

مردی که با استفاده از گوگل مپ با زن اشتباهی ازدواج کرد!

رسانه محلی گزارش داد که این اتفاق بی نظیر روز یکشنبه اتفاق افتاد.

به گزارش سایت طلا،رسانه محلی گزارش داد که این اتفاق بی نظیر روز یکشنبه اتفاق افتاد. به گزارش Tribunnews، به طور هم زمان، مکانی که خانواده داماد به آنجا رفتند در همان روستایی بود که قرار بود در آنجا ازدواج کنند.

اعتماد به فناوری روز به روز در حال افزایش است. از کارهای مهم گرفته تا جمع آوری اطلاعات بزرگ، فناوری از هر لحاظ به مردم کمک می کند. اما گاهی اوقات، اتکای بیش از حد به فناوری می تواند هزینه آور و همچنین شرم آور باشد.

دامادی که در اندونزی به سر می برد، با استفاده از گوگل مپ، یکی از محبوب ترین برنامه هایی که هزاران مسافر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند، به یک خانه اشتباه رفت و با یک زن دیگر ازدواج کرد.

رسانه محلی گزارش داد که این اتفاق بی نظیر روز یکشنبه اتفاق افتاد. به گزارش Tribunnews، به طور هم زمان، مکانی که خانواده داماد به آنجا رفتند در همان روستایی بود که قرار بود در آنجا ازدواج کنند.

بر اساس گزارش رسانه های محلی، عروس با نام اولفا نیز متوجه نشده بود كه مرد اشتباهی وارد خانه او شده است زیرا او مشغول آماده شدن برای مراسم بود. خانواده وی از داماد اشتباه استقبال کردند و آنها همچنین در این مراسم هدایای خود را رد و بدل کردند.

اما این مراسم نامزدی بود و خانواده داماد خیلی زود متوجه اشتباه خود شدند. آنها از خانواده دختر که پسر را به آدرس اشتباه هدایت کرد، عذرخواهی کردند. داماد اصلی اولفا هم دیر رسید زیرا اعضای خانواده اش در طول مسیر به دنبال توالت بودند.

گوگل مپ یکی از بهترین سیستم عامل های ناوبری آنلاین است، اما مشکلاتی هم در این برنامه وجود دارد. سال گذشته، مردی در یکی از دهکده های تامیل نادو شکایتی را به ایستگاه پلیس محلی به دلیل نشان دادن مکانهایی که قبلاً هرگز در آن حضور نداشته است، ارائه کرد.

ویژگی جدول زمانی بر اساس نقاط مورد نظر است و دقت آن براساس نزدیکترین مکانهای بازدید شده است. این بدان معناست که ممکن است این ویژگی همیشه موقعیت دقیقی که ممکن است کاربر از آن بازدید کرده باشد را نشان ندهد.

این مسئله به مشکلات زناشویی منجر شد زیرا همسر Chandrasekhar 49 ساله مرتباً از او در مورد محل اقامتش سوال می کرد. این به نوبه خود منجر به مشکلات عاطفی و مشکلات خانوادگی شد.

Chandrasekhar گفت که همسرش بیش از هر چیز دیگری گوگل را باور دارد. بنابراین او از همسرش شکایت کرد. بعداً پلیس این زوج را برای مشاوره فراخواند.





خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد