اونس طلا2414.52
مظنه14,446,000
18 گرم3,334,800
ارزش سکه32,546,838
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

عکسی جالب از تولد بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون

فریبا نادری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون در صفحه رسمی اینستاگرام خود عکسی را از تولد 37 خود منتشر کرد که در نوع خود جالب توجه بود.

عکسی جالب از تولد بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون


فریبا نادری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون در صفحه رسمی اینستاگرام خود عکسی را از تولد 37 خود منتشر کرد که در نوع خود جالب توجه بود.

اینستاگرام

فریبا نادری در این پست اینستاگرامی نوشت :

سي و هفتمين بهارِ زنديگيم رو قراره تجربه كنم. چند سالي ميشه ك با وجود همسر و فرزندم، همه روزهام بهاريه. الهي در اين سالِ جديدم، اتفاق هاي زيبا براي همه مردم سرزمينم رقم بخوره و هم در كنارِ هم بتونيم جشن بگيريم شاديهامون رو. ممنونم از همگي براي اين همه تبريكات زيباتون. كاشكي ميشد همه رو پاسخ بدم و تشكر كنم🙈 دوستتون دارم حسابي و حال همتون خوب باشه هميشه. مراقب خودتون و عشقتون و زندگيتون باشيد لطفا توي اين كرونايي.

بازیگر

نگاهی کوتاه به زندگی نامه فریبا نادری

فریبا نادری زاده 23 فروردین 1363 است و همچنین یک برادر دارد. فریبا نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است و کسی در آن دخالتی نداشت. او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد. او در مورد همسر خود می‌گوید: «در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خلائی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پر محتوایش در خاطرم هست.»

سریال

او در حال حاضر با مهرداد طباطبایی زندگی میکند و صاحب یک فرزند به نام یارا طباطبایی نیز هست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد